شناسه خبر : 105587
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری سالگرد شهید هادی کنعانی در اهواز

فاش نیوز - آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان با حضور قشرهای مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.
 

برگزاری سالگرد شهید هادی کنعانی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان با حضور قشرهای مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1402 از ساعت 14 آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تعدادی از مسئولان محلی در آن حضور می‌یابند.

آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی در جوار تربت پاکش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز در نزدیکی مزار فرمانده بزرگ جبهه مقاومت سردار شهید سید حمید تقوی‌فر برگزار می‌شود که جمعی نیروهای نظامی و انتظامی در این برنامه شرکت می‌کنند.

محمود یزدی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی در گلزار شهدای اهواز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و عبدالقادر دسومی نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

شهید مدافع امنیت هادی کنعانی بیست و چهارم آذر سال 1360 در یک خانواده پرجمعیت در آبادان چشم به جهان گشود، هفت خواهر و دو برادر دارد که خود کوچکترین فرزند خانواده بود.

بعد از گرفتن دیپلم به خدمت سربازی رفت و سپس در نیروی انتظامی جذب و مشغول خدمت شد. در سال 1386 با یک بانوی متدین ازدواج کرد که صاحب یک پسر شد و پسر دیگرش نیز پس از شهادت پدر به‌دنبا آمد.

شهید هادی کنعانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان کارون در روز جمعه 28 آبان‌ماه سال 1400 در درگیری با سارقان مسلح در منطقه قلعه‌کنعان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

پیکر پاک و مطهر شهید هادی کنعانی در روز یکشنبه مورخ 30 آبان‌ماه سال 1400 از مصلی نماز جمعه شهرستان کارون بر دستان مردم خوزستان تشییع شد و پس از آن در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi