شناسه خبر : 105597
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنجمین جلسه قرارگاه مسکن ایثارگران برگزار شد

فاش نیوز - پنجمین جلسه قرارگاه مسکن ایثارگران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
پنجمین جلسه قرارگاه مسکن ایثارگران برگزار شد
به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست بر تامین زمین برای تهیه مسکن ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تاکید کرد و گفت: طبق  همین ماده وزارت راه و شهرسازی موظف به واگذاری زمین به ایثارگران مشمول است.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان‌کرد: اسامی افراد مشمول دریافت زمین باید به تفکیک شهرها احصاء و در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تعداد زیاد واجدین شرایط ایثارگران در برخی استان‌ها ابراز امیدواری کرد مشکل مسکن ایثارگران در این استانها با همکاری وزارت راه و شهر سازی برطرف شود.
در این نشست  محمد میرزابیگی، معاون  سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور این جلسه را درخصوص خدمات به ایثارگران در حوزه مسکن مطرح و برنامه‌های بنیاد در حوزه تامین مسکن ایثارگران را تشریح کرد.
میثم اروز، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت مشمولان ماده ۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن ایثارگران پرداخت. 
دبیر قرارگاه مسکن ایثارگران همچنین گزارشی از  تعداد زمین‌های مورد نیاز ایثارگران در شهرک بهارستان استان اصفهان، شهرک جدید سهند در استان آذربایجان شرقی، شهرک صدرا در استان فارس، مهستان در استان البرز و شهرک مهاجران و امیرکبیر استان مرکزی را به معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ارائه داد.
علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز بر همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تامین زمین مورد نیاز مسکن ایثارگران تاکید کرد. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi