شناسه خبر : 105617
پنجشنبه 25 آبان 1402 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزمون استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای فرزندان فرزند جانباز ۷۰ درصد

فاش نیوز - آزمون استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جذب 27 هزار فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصد برگزار می‌شود

آزمون استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جذب 27 هزار فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری آریا، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دی‌ماه امسال آزمون استخدامی برای 27 هزار فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصد برگزار می‌شود.

دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پانزدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان با اشاره به موضوع روز دنیا یعنی جنگ غزه، گفت: در غزه ذبح انسانیت درحال رقم خوردن است، فرهنگ شهادت و شهیدپروری به مردم غزه منتقل شده که منجر به  مقاومت و صبوری آنها شده است و بازی کودکان فلسطینی حمل پیکر شهدا است.
معاون رئیس جمهور افزود: اینکه رهبر انقلاب با تأکید، آینده تمدنی انقلاب اسلامی را حول محور شهدا می‌بینند، به خاطر این است که شهید یک پرچم تمدنی است. دو نوع سبک زندگی و دو نوع قهرمان در جامعه جهانی امروز طرح می‌شود و مردم دنیا به این دو قهرمان و الگو دعوت می‌شوند؛ یک قهرمان با هستی‌شناسی و ابدیت‌گرایی در شهید تجلی پیدا می‌کند و یک قهرمان در موارد مادی و دنیوی است که تجلی آن سلبریتی‌ها هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: نجات جامعه ما و نجات جهان در قالب معرفی  درست از شهدا رقم خواهد خورد، مسئله‌ای که قابل افتخار است، شهدا و مفاخر هستند و قله فرهیختگی، شهدا هستند. با وجود اینکه اصفهان رویدادهای تمدنی بسیاری دارد، اما روز خود را روز تشییع شهدا قرار داده و این نشان دهنده توجه مردم و مسئولان اصفهان است و با این وجود انتظار از اصفهان بالاتر می‌رود.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: همه معابر شهری در اصفهان باید به نام شهدا نامگذاری شود چرا که افتخارات ما شهدا هستند. گلستان‌ها و مزار شهدا باید میعادگاه عاشقان باشد، شهدا امامزادگان عشق هستند و از مقام قطعی برخوردارند و جایی که باید به عنوان یک عبادتگاه و میعادگاه فرهنگی به آن توجه شود، گلستان‌های شهدا هستند. شکل و شمایل گلستان‌های شهدا باید شبیه به حرم امامزدگان شود و باید به عنوان یک حرم به آن نگاه کرد، زیرا این مجموعه باید برای قرن‌ها ماندگار باشد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به تولید فیلم‌های سینمایی با موضوع شهدا، اذعان کرد: 10 سال بود که بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ فیلم و سریالی کار نکرده بود اما از سال گذشته تولید 28 سریال را با کمک نهادهای مرتبط در دستور کار قرار داده‌ایم. فیلم‌ها باید به صورت باکیفیت ساخته شوند و ما حمایت مالی نیز انجام می‌دهیم و کار تولید شود که بیننده‌های زیادی را به خود جذب کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کتاب نیز  به عنوان یکی از محصولات فرهنگی مورد توجه بنیاد قرار دارد،  افزود: در حوزه کتاب نیز به همین ترتیب است، حجم تولیدات کتاب ما بسیار بالا رفته و ما تأکید داریم کتابی نوشته شود که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و مردم علاقمند به خواندن آن باشند.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به آزمون استخدامی برای فرزندان شهدا و جانبازان، عنوان کرد: دی ماه امسال آزمون استخدامی برگزار می‌شود و برای اولین بار، 27 هزار فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصدی  که دیپلم افتخار هم دارند استخدام می‌شوند و قبل از اینکه آزمون برگزار شود، تأمین مالی آن انجام شده است.

اینستاگرام
سلام
حتما یک فرصت جدید برای ثبت نام جامانده گان بدید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi