شناسه خبر : 105646
شنبه 27 آبان 1402 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران نباید نگران تامین هزینه‌های درمانی خود باشند

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: ما یک تعهد قانونی نسبت به ایثارگران داریم، این تعهد انتظار روشنی را ایجاد کرده است که دیگر ایثارگران نگران هزینه‌های درمانی خود نباشند.
 
ایثارگران نباید نگران تامین هزینه‌های درمانی خود باشند
به گزارش ایثار، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز پنجشنبه بیست و پنجم آبان‌ماه، در همایش مدیران ستاد و شعب ارزش آفرین بیمه دی در استان اصفهان، گفت: امیدواریم با ایجاد زیرساخت هوشمند و الکترونیک یک نمونه عالی و الهام بخش برای دیگران باشید و شما نیز به زودی وارد دو بخش  پیشگیری و توانبخشی شوید.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد:  بیمه دی به علت تغییر نیت‌ها و خواست شما اکنون شکوفا شده است. این نیت‌های مثبت همواره باید حفظ شود, گاهی حرکت‌های خوبی اتفاق می‌افتد اما حفظ و ارتقای آن سخت‌تر از هر چیز است. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح‌کرد: برنامه‌ریزی یک شرکت بیمه موفق باید این باشد که هزینه را کنترل نماید و سود را افزایش دهد. شما نیز باید روی زندگی سالم افراد سرمایه‌گذاری کنید. ما یک تعهد قانونی نسبت به ایثارگران داریم، این تعهد انتظار روشنی را ایجاد کرده است که دیگر ایثارگران نگران هزینه‌های درمانی خود نباشند.
اینستاگرام
حرف حرف حرف ، وعده وعده وعده ، شعار شعار شعار ، به خدا دیگه ما ایثارگران خسته شدیم از این همه وعده و شعار تو خالی !!!!
من وقتی میرم منزل دوستان ایثارگرم بیرون میام با دلی از غم و غصه و درد همراه میشم ؟! به خدا برید تو خونه این بچه ها از نزدیک ببینید چه خبره ؟
قهرمانان ملی ما با کلی مشگل مسکن و خرج و مخارج، بی کاری فرزندان و غیره ... با این همه شعار ، مردم رو از بیرون میسوزونه ! ایثارگران رو از داخل ....
بعد یه فوتبالیست میاد تو تلویزیون با کلی فخر فروشی ماشین ۱۰۰ ملیاردیشو به رخ مردم میکشه ....
بیمه دی برای شرمندگی جامعه ایثارگران شده است و تبلیغات برای رئیس و رؤسای بنیاد شهید و نمایندگان مجلس، به والله قسم به هر دکتر و داروخانه‌ای بگویم جانباز و بیمه دی دارم مسخره ام می کنند،چرا؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi