شناسه خبر : 105667
یکشنبه 19 آذر 1402 , 15:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عامل شهادت ستوان سوم امیر درویشی ادیمی در نیکشهر دستگیر شد

فاش نیوز - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از چهار سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از چهار سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از چهار سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه اظهار کرد: دی‌ماه سال ۹۸ در پی شهادت مظلومانه ستوان سوم امیر درویشی ادیمی از مأموران انتظامی کنارک، در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در بخش زرآباد این شهرستان مراتب شناسایی و دستگیری عامل اصلی شهادت این مأمور به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس متهم اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، عامل اصلی شهادت ستوان سوم درویشی ادیمی را در یکی از مسیرهای ارتباطی نیکشهر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و خودروی وی را توقیف کردند.

وی با اشاره به اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت این مأمور انتظامی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi