شناسه خبر : 105681
شنبه 27 آبان 1402 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادران و پدران شهدا زبان گویای دین و الگوی جهاد تبیین هستند

فاش نیوز - منصوری گفت: مادران و پدران شهدا زبان گویای دین، انقلاب، جهاد و شهادت و الگوی موفق جهاد تبیین هستند که به قشر‌های مختلف جامعه روحیه و انگیزه می‌دهند.

کد خبر: ۶۳۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ - 17November 2023
 

مادران و پدران شهدا زبان گویای دین و الگوی جهاد تبیین هستندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهیدان حجازی، اظهار داشت: شهدا چراغ روشنی بخش و هدایتگر جامعه هستند که وفاداری خود به انقلاب اسلامی را در جبهه‌های حق علیه باطل به منصه ظهور گذاشتند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه به رشادت‌ها، ایثار و استقامت شهدا اشاره کرد و گفت: مادران و پدران شهدا زبان گویای دین، انقلاب، جهاد و شهادت و الگوی موفق جهاد تبیین هستند که به قشر‌های مختلف جامعه روحیه و انگیزه می‌دهند.

مادر شهیدان حجازی در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه اگر ۹ پسر داشتم مادر ۹ شهید می‌شدم، گفت: وظیفه خود می‌دانم به نسل جوان بگویم که برای وجب به وجب خاک این کشور خون‌های پاکی بر زمین ریخته شده و امروز وظیفه سنگینی برای حراست از این نظام و انقلاب بر عهده ماست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi