شناسه خبر : 105755
دوشنبه 29 آبان 1402 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صهیونیست‌ها روز ۷ اکتبر به پایان رسیدند

فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین با بیان اینکه اسرائیلی‌ها ۷ اکتبر به پایان رسیدند، گفت: تفکر صهیونیست یک تفکر دینی نبوده و نژادپرستانه است.

صهیونیست‌ها روز ۷ اکتبر به پایان رسیدند/ تفکر صهیونیسم یک تفکر نژادپرستانه است

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور شب گذشته (یکشنبه) در برنامه زنده تلویزیونی به افق فلسطین اظهار داشت: امروز سالروز اتمام داعش توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم به زودی ننگ صهیونیست از گیتی برداشته شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در کل دو نگاه تمدنی به انسان و عالم در سراسر جهان وجود دارد، افزود: در سالیان بسیار گذشته نژاد سفید اروپایی غربی که همواره خود را نژاد برتر می‌دانستند در سراسر جهان برای پیروزی‌های خود کشته‌های فراوانی دادند؛ لذا در قرون وسطی و در دوران اروپای خشونت‌آمیز به ویژه در منطقه بالکان که نژاد‌های مختلف باهم تلاقی داشتند کلیسای منطقه به یک وحدت‌رویه‌ای رسید تا بتواند اروپا را یکپارچه نماید و جنگ را به پایان برساند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: البته پس از شکست مجدد این یکپارچگی، این نزاع با هدف توسعه قدرت میان اروپاییان در قالب جنگ جهانی اول شکل گرفت. از این رو برآن شدند تا یک کانون درگیری جدید تعریف نمایند، لذا باتوجه به سابقه تاریخی فلسطین، این منطقه انتخاب شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار‌داشت: از طرفی به سبب نگاه نژاد‌پرستانه رژیم صهیونیستی و باتوجه به اینکه این رژیم به یک عنصر اختلاف افکن در اروپا شناخته می‌شد این نهاد اختلاف‌افکن پولدار را بهترین گزینه دانستند که مقابل فلسطینیان قرار دهند تا بتوانند از این طریق جهان اسلام و غرب آسیا را مهار کنند. تا دیگر یک عثمانی جدیدی شکل نگیرد تا بتواند غرب را به چالش بکشد، البته تا حدی نیز در این زمینه موفق عمل کردند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: تفکر صهیونیست یک تفکر دینی نبوده و نژادپرستانه است؛ لذا این صف‌بندی را همان شیطان بزرگ که آمریکا هست هدایت می‌کند. انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ میلادی در ایران رخ داد، اما اسرائیل در ۱۹۴۸ متولد شد. غربی‌ها این روز‌ها به دنبال استفاده از رژیم اسراییل هستند. امام راحل در آن زمان به عنوان یک عالم دینی آگاه نسبت به این رژیم هشدار دادند و نسبت به وقایع امروزی اعلام خطر کردند؛ لذا این موضوع هیچ ارتباطی به حکومت جمهوری اسلامی ایران ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: با اشاره به اظهارات برخی سیاستمداران که نگاه خود را به جای انقلاب اسلامی و نگاه مستضعفان می‌دانند می‌گوییم مقابله با مستکبران جزیی از قانون اساسی ما است. طبق آرا دینی ما اگر مسلمی به خطر بیفتد و مسلمانان به کمک آن نیایند مسلمان نیست، لذا در قانون اساسی هم آمده کمااینکه رهبرانقلاب نیز بار‌ها اعلام کرده‌اند ما آماده ایم و به وظیفه خود عمل می‌کنیم. رهبر معظم انقلاب می‌گویند دولت‌های اسلامی به میدان بیایند تا شاهرگ اسرائیل را ببندند؛ لذا استراتژی جمهوری اسلامی کاملا روشن است. این که امروز رزمندگان فلسطین در غزه دستشان پر است به علت حمایت و وجود شهید سردار سلیمانی بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: رزمندگان فلسطین از جمهوری اسلامی درخواست حضور علنی در میدان را ندارند، اما جمهوری اسلامی کمک لجستیک و معنوی به مقاومت کرده است. همانطور که آمریکایی‌ها تمام قدرت خود را در ابعاد مختلف به میدان آوردند چراکه از فروپاشی اسرائیل ترسیدند، جمهوری اسلامی نیز به میدان آمده است. به همین خاطر است که مقام معظم رهبری می‌گویند این حماسه کاملا فلسطینی است لذا آنان تعیین کننده میدان هستند.

معاون رئیس جمهور گفت: یکی از سخنگو‌های حماس نیز اعلام کرد که محور مقاومت هیچگاه نمی‌خواهد خارج از این چارچوب عمل کند. ایران ۴۰ سال است که هزینه مقابله با صهیونیست را پرداخت کرده است. ما از بحر تا نهر را یک کشور می‌دانیم که آن فلسطین است، لذا از حمایت مظلومان فلسطین افتخار می‌کنیم. رژیم صهیونیستی در روز ۷ اکتبر به پایان رسیدند و اکنون توسط سیاستمداران آمریکایی مدیریت می‌شوند لذا عامل و عنصری برای میز مذاکره ندارند. آمریکایی‌ها غیرمستقیم حمایت می‌کردند، اما اکنون علنی شده است. آمریکایی‌ها برای مذاکره دنبال سناریو مختلف هستند که در تمام گزینه‌ها حذف حماس مطرح است. به همین خاطر به دنبال قطع سیستم ارتباطی، تغذیه‌ای و لجستیکی حماس هستند.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: جهان به دنبال برگشت از سیاست‌های آمریکایی است. وزیر خارجه آمریکا از ۵ کشور درخواست کمک کرده است. آمریکایی‌ها به صورت روشن طرف خود را در منطقه ایران می‌دانند و به دنبال گرفتن تضمین از ایران هستند البته که حماس نیز بسیار خوب عمل کرده است، تمام ابعاد اسرائیل امروز درگیر جنگ است و دیگر هیچ گردشگری حاضر به ورود به این منطقه نشده است. حماس اعلام کرده است که آمادگی کامل برای جنگ طولانی دارد. اکنون پایگاه آمریکایی‌ها نیز در منطقه به خطر افتاده و مجبور هستند به زودی شکست را بپذیرند و بار دیگر حماس به پیروزی خواهد رسید. طبق فرمایش رهبر انقلاب صهیونیست‌ها بی‌وجدان هستتد و کودکان را می‌کشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi