شناسه خبر : 105792
سه شنبه 30 آبان 1402 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دنیا انتظار دارد ما آمریکا را به زانو دربیاوریم+ صوت

فاش نیوز - مسئولان ما اعلام کردند که با حرکات مجدد و پی‌درپی خودمان و استمرار در عملیات و ضربات مهلکی که بر پیکره رژیم پوسیده بعث عراق می‌زنیم می‌خواهیم آمریکا را به زانو دربیاوریم.

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز عملیات نصر ۸ اقدام به انتشار صوتی از مرحوم سردار «مهدی مهدوی‌نژاد» کرده است که بیست‌ و ششم آبان سال ۱۳۶۶، سه روز قبل از شروع عملیات برای رزمندگان تیپ ۱۲ قائم سخنرانی کرده است.

دنیا انتظار دارد ما آمریکا را به زانو دربیاوریم

در این صوت سردار مهدوی‌نژاد بر اهمیت عملیات نصر ۸ در عرصه میدان و سیاست سخن گفته است.

در این صوت می‌شنویم:

«ما در آستانه یک عملیاتی قرار داریم که این عملیات به‌ظاهر یک عملیات کوچک و محدودی است؛ اما عملیاتی که ان‌شاءالله در پیش است یک عملیات بزرگی است. چرا؟ به خاطر اینکه، شما می‌دانید مسئولینی که به‌عنوان صدای جمهوری اسلامی در خطبات نماز جمعه و در محافل و مجالس سخنرانی‌ها با تمام تشرشان از زمانی که رئیس‌جمهور محبوب ما آقای خامنه‌ای در سازمان ملل از آن موقع به بعد آن تشر‌هایی که ایشان به آمریکا زدند به بعد، کلیه تشر‌ها و حملاتی که به آمریکا شده، دنیا نظاره‌گر است ببینید چه حرکتی دارد انجام می‌شود، یعنی دنیا از ما انتظار این را دارد که ما یک حرکتی را بکنیم که آمریکا را به زانو دربیاوریم.

چرا؟ مسئولین ما اعلام کردند که ما با حرکات مجدد و حرکات پی‌درپی خودمان و استمرار در عملیات و ضربات مهلکی که ما بر پیکره این رژیم پوسیده عراق می‌زنیم ما می‌خواهیم آمریکا را به زانو دربیاوریم. دنیا نظاره‌گر است ببیند که این ضربه‌ها و این حرکت‌هایی که ما می‌خواهیم بکنیم چیست.»

سردار مهدی مهدوی نژاد از آغازین روز‌های تهاجم دشمن بعثی، با درخشش در عرصه‌های مختلف دفاعی در جبهه‌های جنوب، غرب، شمال‌غرب و کردستان در سمت فرماندهی گردان و محور عملیاتی در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و فرماندهی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (ص) نقش‌های مهمی ایفا کرد.

دنیا انتظار دارد ما آمریکا را به زانو دربیاوریم

او پس از دفاع مقدس نیز در سمت‌های مختلف از جمله فرماندهی لشکر۱۷ علی‌بن‌ابیطالب (ع)، و سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم، در عرصه فرهنگی و اجتماعی، همواره کوشا بود و در نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکرد.

سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی زمان جنگ در ۲۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در عروج شهادت گونه به یاران شهیدش پیوست.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi