شناسه خبر : 105822
چهارشنبه 01 آذر 1402 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت بازدید میدانی از مدارس شاهد و ایثارگر

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و اموز ایثارگران مازندران گفت: طراحی سبک جدید برای موفقیت لازم است، بازدید میدانی از مدارس شاهد و برگزاری جلسات در خود مدارس در این راستا ضرورت دارد.
 
طراحی سبک جدید برای موفقیت لازم است/ضرورت بازدید میدانی از مدارس شاهد و ایثارگر
به گزارش ایثار، سعید کهن‌سال در گردهمایی کارشناسان امور شاهد و ایثارگر شهرستانها و مناطق استان در آمل، با تاکید بر اینکه موضوعات مرتبط با جامعه ایثارگری در حوزه باید در فعالیت‌های مطالعات حرفه‌ای، علمی و غیره اثرگذار باشد، اظهار کرد: گاهی هزینه میکنیم اما خروجی خوب نیست و نخبه‌پروری صورت نمی‌گیرد.
 وی افزود: مدارس شاهد باید ویژه بوده و یک سر و گردن بالاتر از سایر مدارس باشد، به نوعی الگو بوده و صیانت فرهنگی و اجتماعی را همراه خودش داشته باشد.
کهن سال با بیان اینکه وظیفه ما در حوزه مرتبط با وضعیت تحصیلی دانش آموزان مدارس و شاهد، تصریح کرد: ریشه‌یابی زمینه‌های افت تحصیلی به‌وسیله چک لیست‌های مختلف، ارائه راهکارهای لازم در حوزه پیشرفت تحصیلی با نظارت مستمر با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش وظیفه ماست تا شاهد قابلیت اجرا شدن برنامه‌ها باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خواستار پایش ارزیابی از برنامه‌های عملیاتی در بحث کیفی‌بخشی آموزش شد و گفت: در مدارس شاهد میتوان با همدلی و هم‌گرایی دو اداره کل مذکور میتوان به هدف غایی رسید، طراحی سبک جدید برای موفقیت لازم است، بازدید میدانی از مدارس شاهد و برگزاری جلسات در خود مدارس در این راستا ضرورت دارد.
وی توجه به مهارت‌آموزی را در کنار مباحث دیگر لازم دانست و عنوان کرد: آن چیزی که میتواند تشکل‌ها را شکل بدهد ایجاد یک معرفت جمعی است، تا نگرش‌ها را هم‌سو کرده و منتج به تصمیمات جمعی شود، در بحث انتخاب مدیران شایسته مدارس شاهد یا نظام ارزیابی، ایجاد نوآوری با محوریت جامعه ایثارگری و آثار بر جای مانده از شهدا و ایثارگران نیاز به بررسی و نکات مشترک با آموزش و پرورش داریم.
کهن سال اعلام کرد: الان سیاست بنیاد در حوزه آموزش عمومی فوق‌العاده افزایش پیدا کرد، در حوزه افت تحصیلی میتوان با همکاری با آموزش و پرورش آلام را کاهش داد، طبق ماده ۷۴ در حوزه ارائه خدمات به جامعه ایثارگری نگاه مطالبه‌گری به علاوه مشارکت در دستور کار است .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تاکید کرد: جلسات ستاد شاهد باید ماهانه در شهرستان‌ها برگزار و خروجی آن در جلسه استانی آورده شود، لازمه آن تعامل و هم فکری با استفاده از همه ظرفیت‌هاست.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi