شناسه خبر : 105894
شنبه 04 آذر 1402 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید کمال قشمی آسمانی شد

مادر شهید کمال قشمی آسمانی شد

فاش نیوز - زنجان مادر شهید کمال قشمی پس از سال‌ها دوری از فرزند شهید خویش دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مرحومه سکینه بیات مادر دلسوز و فداکار شهید کمال قشمی از شهدای استان زنجان دعوت حق را لبیک گفته و آسمانی شد.

شهید والامقام کمال قشمی سال ۱۳۴۲ در شهر زنجان و در خانواده‌ای مذهبی متولد شد. با پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت بسیج درآمده و فعالیت شبانه‌روزی خود را شروع کرد. با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، اولین‌بار در فروردین سال ۱۳۶۰ به جبهه‌های نبرد حق و باطل رفت.

شهید قشمی با حضور مستمر در جبهه‌ها به فرمان امام راحل آن را به اثبات رسانید. در سال ۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان درآمد و به فعالیت‌های انقلابی خود توسعه داد.

وی در طول حضور خود در جبهه‌ها در عملیات متعددی از جمله عملیات بیت‌المقدس، والفجر مقدماتی، محرم، رمضان، والفجر ۴، خیبر، بدر و کربلای ۵ شرکت کرد و چندین بار مجروح شد و در نهایت سوم تیر ماه ۱۳۶۷ یعنی بیست و چهار روز قبل از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ او در جبهه ماووت شربت شهادت نوشیده و به دیدار معبود شتافت.

گفتنی است، مراسم یادبود این مادر شهید روز یکشنبه ۵ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در مسجد امام علی (ع) کوی آزادگان برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi