شناسه خبر : 106030
دوشنبه 06 آذر 1402 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامی‌داشت سالگرد شهادت «داوود جعفری» و شهدای مسجد صاحب‌الزمان (عج)

فاش نیوز - مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت «داوود جعفری» و شهدای مسجد صاحب‌الزمان (عج) با سخنرانی سردار «مجید خادمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۶۳۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ - 26November 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ششمین یادواره جوان مومن انقلابی، با محوریت شهید مدافع حرم در اولین سالگرد شهادت «داوود جعفری» و شهدای مسجد صاحب‌الزمان (عج) با سخنرانی سردار «مجید خادمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی مجتبی قاسمی برگزار خواهد شد.

این مراسم روز دوشنبه ششم آذرماه، مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) بعد از نماز مغرب و عشا در تهران نو، مسیر جاجرود، نرسیده به خیابان شورا، مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد. 

شهید داوود جعفری متولد سال۱۳۶۲ در فیروز آباد و بزرگ شده شهرستان قیر و کارزین است، او تقریبا از ۱۲ سال پیش، عضو رسمی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران شد.

برگزاری گرامی‌داشت سالگرد شهادت «داوود جعفری» در تهران نو

شهید داوود جعفری که در سوریه به‌دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید، از جمله پاسدارانی بود که در زمستان سال ۱۳۹۴ تفنگداران آمریکایی را که وارد آبهای ایران در خلیج فارس شده بودند، دستگیر کردند. این پاسدار شهید، به‌همراه جمعی از همکارانش و سردار فدوی فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه به دیدار رهبر انقلاب رفتند، رهبری از آن‌ها قدردانی کرد و به سردار فدوی و چهار تن از آن‌ها نشان فتح داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi