شناسه خبر : 106049
سه شنبه 07 آذر 1402 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اعطای زمین به ایثارگران طارمی خبر داد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اعطای زمین به ایثارگران طارمی خبر داد

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اعطای زمین به 16 نفر از ایثارگران فاقد مسکن شهرستان طارم خبر داد.
خبرگزاری آریا، عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: مرحله اول واگذاری به 8 نفر قطعی شده و قرارداد آن نیز به امضا رسیده که هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج تحویل زمین انجام خواهد شد و در مرحله بعدی نیز به 8 نفر از واجدین شرایط واگذار می‌شود.
وی اضافه کرد: این قطعات در منطقه شمال غرب شهر آب‌بر قرار داشته و شامل فرزند و همسر شهید و جانبازان مستاجر و واجد شرایط که تاکنون از تسهیلات بنیاد شهید در حوزه مسکن برخوردار نشده‌ و فرم "ج" (سابقه واگذاری زمین یا مسکن دولتی) این عزیزان سبز باشد، تعلق می‌گیرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: هماهنگی و تخصیص تسهیلات بانکی جهت ساخت این قطعات توسط مشمولین از دیگر برنامه‌های پیش رو در حوزه مسکن بوده و که این واگذاری زمین جهت ساخت مسکن در قالب ماده 7 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و طبق تفاهم‌نامه منعقده فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استانداری زنجان انجام می‌شود.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌ مسئولان به‌ویژه مساعدت و همراهی اداره‌کل راه و شهرسازی در تخصیص این زمین‌‌ها، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های در حال اقدام بتوانیم، گام‌های موثرتری در راستای تامین زمین جهت تامین مسکن برای جامعه هدف مشمول در سایر شهرستان‌ها برداشته و مشکل مسکن این عزیزان را برطرف کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi