شناسه خبر : 106166
شنبه 11 آذر 1402 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری محفل اسوه‌های صبر و مقاومت در منزل شهید

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محفل اسوه‌های صبر و مقاومت که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در منزل شهید عباس گیلانی‌اصل برگزار شد، گفت: دعای خیر شما والدین شهدا گره‌گشا برای حل مشکلات جامعه است.
 
دعای خیر والدین شهدا گره‌گشا برای حل مشکلات جامعه است
به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: باعث افتخار است که فرصتی برای دیدار با خانواده شهدا و به‌ویژه پدر و مادر شهید فراهم شد. افتخار ما به عنوان خادمان شما در بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به والدین شهدا است.
معاون رئیس جمهور افزود: مقام معظم رهبری به ما خادمان شهدا برتوجه جدی به خانواده شهیدپرور شهدا تاکید دارند. شهدا را خدا انتخاب کردند و برگزیدند، والدین‌ شهدا آنها را تربیت و زمینه رشد متعالی آنها را فراهم کردند. دنیا محل آرزوها و رویاها است، برخی رویاها و آرزوهای کوتاه دارند اما شهدا آرزوی جاودانه دارند و دین ما بر خلاف آنچه به آن نسبت داده‌اند از این نظر دین قناعت نیست و به ما می‌گوید آرزوهای بزرگ را دنبال کنید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش والدین شهدا برای تربیت شهدا و رسیدن آنها به جایگاه والا، تصریح‌کرد: شهدا حاصل تربیت والدین‌شان هستند، باید به دنیا به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف والا نگاه کرد، نباید گرفتار دنیا شد و باید به دنبال آرزوهای جاودانه بود.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری شهدا ستارگان راهنما در عالم هستند، شهدا در شب تاریک دنیا ستارگان راهنما هستند و مردم جامعه را هدایت می‌کنند.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ما مسئولان افتخار بزرگ خدمت به خانواده ایثارگران داریم، گفت: دعای خیر شما والدین شهدا گره‌گشا برای حل مشکلات جامعه است. در تهران فرصت دیدار با خانواده شهدا کمتر بود اما تدبیری اندیشیده شد که در محفل اسوه‌های صبر و مقاومت ما خدمت خانواده شهدا عرض ادب کنیم و سلام رئیس جمهور را تقدیم شما ایثارگران کنیم و اگر خانواده شهدا مشکلی دارند بتوانیم خدمتگزار خوبی برای آنها باشیم.
 
عکاس : اکبر هدایتی
 
 
 
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi