شناسه خبر : 106238
یکشنبه 12 آذر 1402 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران: جایگاه ایثارگران باید در جامعه حفظ شود

فاش نیوز - «کهنسال» گفت: جایگاه ایثارگران عزیز باید در جامعه حفظ شود و همین احترام و تکریم است که موجب می‌شود تا این عزیزان شرایط روحی خود را بدست آورند.

کد خبر: ۶۳۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ - 02December 2023
 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران: جایگاه ایثارگران باید در جامعه حفظ شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در نشست با مدیرکل امور زندان‌های استان ضمن تشکر از نگاه ارزشی، اخلاقی و معنوی مدیرکل امور زندان‌های استان اظهار داشت: جامعه معزز ایثارگری دارای عزت و منزلت هستند، جایگاه ایثارگران عزیز باید در جامعه حفظ شود و همین احترام و تکریم است که موجب می‌شود تا این عزیزان شرایط روحی خود را بدست آورند، البته این رویکرد نیازمند نگاه همدلانه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران افزود: در بحث پیشگیری، یکی از موضوعاتی که بنیاد مازندران با جدیت ورود پیدا کرده است خدمات مددکاری و مشاوره‌ای «اورژانس اجتماعی» در سطح استان است، با استفاده ظرفیت‌ها در پی کاهش مشکلات هستیم.

«استادی» مدیرکل امور زندان‌های مازندران نیز گفت: خدمت به ایثارگران تنها وظیفه بنیاد نیست، چرا که شهید متعلق به آحاد جامعه است و همه ما وظیفه داریم در قبال این عزیزان که امنیت ما را تامین کردند زانوی ادب بزنیم، قدردان شهدا و ایثارگران هستیم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران به ویژه پدران، مادران و فرزندان شهدا بالای سر ما جای دارند، با تمام توان آماده خدمت به این خانواده‌ها هستیم تا گره‌ای از مشکلات آنان برداشته شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi