شناسه خبر : 106246
یکشنبه 12 آذر 1402 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امضای تفاهمنامه بین بنیادشهیدو دانشگاه شهید بهشتی تهران

فاش نیوز - در راستای توانمندسازی و توسعه مهارتهای مدیریتی کارمندان شاغل شاهد و ایثارگر تفاهم نامه‌ای بین معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاست دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید.
 
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاست دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید
به گزارش ایثار، مجتبی مدرس‌زاده، معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، گفت: براساس فرمایشات امام راحل رضوان‌الله تعالی علیه و منویات رهبر معظم انقلاب توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر محور اصلی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در طرح تحول آموزشی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با تفاهم‌نامه امضا شده با دانشگاه شهید بهشتی گامی موثر در جهت رسیدن به این هدف متعالی داشته باشیم. 
وی با تاکید بر آموزش‌ مهارت‌های مدیریتی و توسعه توانمندی‌های شخصی و اجتماعی در دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر، تصریح‌کرد: حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران همراه با قابلیت و استعداد فردی و ذاتی آنها در زمینه آموزش‌ و رسیدن دانش‌آموزان، دانشجویان و شاغلان شاهد و ایثارگر به جایگاه مدیریتی در آینده ادامه خواهد داشت.
مدرس‌زاده گفت: امروز شاهد اجرای جامع طرح تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه توانمندسازی خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و این موضوع در سطح دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شاهد و ایثارگر در همکاری با دانشگاه صنعتی شریف  همزمان برگزار میشود و ان‌شاالله به زودی شاهد ثمرات آن خواهیم بود. 
سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه از همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال کرد و گفت: به دنبال ارتقای سطح علمی و مرجعیت‌سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر هستیم، دانشگاه شهید بهشتی جایگاه مهمی را برای خانواده شهدا و ایثارگران قائل است و به خواسته آنها توجه ویژه دارد. رساندن خانواده ایثار و شهادت به جایگاه مدیریتی در سطح جامعه بر اساس مبنای علمی و استعدادیابی در حین آموزش از برنامه‌هایی است که ما به همراه بنیاد شهید و امور ایثارگران آن را دنبال می‌کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر هاشم صابریان، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثاگران, دکتر محمدتقی طاوسی سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر بنیاد و معاونان دانشگاه شهید بهشتی نیز در امضای این تفاهم‌نامه حضور داشتند. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi