شناسه خبر : 106267
یکشنبه 12 آذر 1402 , 16:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی با دو خانواده شهید و یک جانباز ۷۰درصد در تبریز

دیدار سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی با دو خانواده شهید و یک جانباز 70درصد در تبریز

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در ادامۀ دیدارهای مستمر خود با جامعۀ معزّز ایثارگری، با دو خانواده شهید والامقام و یک جانباز سرافراز 70درصد و خانوادۀ این شهید زنده در تبریز در فضایی صمیمی و پرمحبت دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «علی اکبر سلمانی» در اولین دیدار خود در منزل شهید «حسین لعلی خیرآباد» حاضر شد و در محیطی صمیمی با حاجیه خانم «کبری امیدوار» مادر بزرگوار این شهید والامقام دیدار و گفت وگو کرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این دیدار، لوحی را به پاس صبوری و استقامت ام الشهید لعلی به او اهدا کرد.
سلمانی سپس با حضور در منزل شهید «اصغر سلامتی» در فضایی معنوی با حاج «احمد سلامتی» و حاجیه خانم «تمام وثوق» پدر و مادر بزرگوار این شهید والامقام دیدار کرد و جویای احوال ایشان شد.
سلمانی همچنین، لوح یادبودی را به پاس مقاومت و ایثار پدر و مادر شهید سلامتی به ایشان تقدیم کرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در واپسین برنامۀ دیدارهای خود و در حالی که توسط «رضا فرزونده»، رئیس ایثارگران فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی همراهی می شد، به دیدار جانباز سرافراز 70درصد «داود طالبی سفیدان» رفت و از نزدیک مسائل و خواسته‌های او و اعضای خانوادۀ بزرگوارش را استماع و در پایان لوح یابودی را اهدا کرد.
در این دیدارها «رحمان اصلی زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی و «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi