شناسه خبر : 106295
دوشنبه 13 آذر 1402 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

گزینه پاسخ غیر سیاسی محور مقاومت به اسرائیل روی میز است!

در صورت ادامه وحشیگری و درنده‌خویی ارتش تا بن دندان مسلح رژیم جعلی اسرائیل در غزه، ما شاهد اتفاقات جدیدی در معادلات منطقه و جهان خواهیم بود که قطعا به...

فاش نیوز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مجکوم کردن کشتار مردم بی گناه غزه از سوی اسرائیل هشدار داد در صورت ادامه این روند قطعاً بسیاری از کشورها پاسخ غیر از سیاسی به زیادی خواهی های اسرائیلی ها خواهند داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "فداحسین مالکی" نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید مدافع حرم و مجکومیت شدید کشتار مردم بی گناه غزه در سایه سکوت مجامع بین المللی و بی تفاوتی کشورهای عربی در پاسخ به این سوال که دنیا، دنیای زور است و دنیا دنیای منطق نیست، جایگاه ایران اسلامی به‌ عنوان یک کشور ایثارگر در معادلات منطقه و رژیم صهیونیستی چیست اظهار داشت: ببینید پس از این نقض آتش‌بسی که اسرائیلی‌ها انجام دادند اوضاع دارد به سمتی پیش می رود که خاورمیانه و منطقه را به چالش می کشد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این وحشیگری و حماقت صهیونیست ها خیلی به مصلحت خاورمیانه نیست و در واقع نظم سیاسی منطقه را برهم می زند و قطعا پای سایر کشورها را به جنگ باز خواهد کرد؛ چرا که آنها در این مسئله نمی‌توانند سکوت کنند و مسلما کار را برای اسرائیلی‌ها سخت تر می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: هدف سردمداران رژیم صهیونیستی کشیده شدن پای برخی از کشورهای منطقه به مناقشه و جنگ است؛ هر چند که بسیاری از کشورها در مقابل، سعی می‌کنند از طریق مجامع بین‌المللی ورود پیدا کنند تا جلوی این‌ خباثت و جنایاتی که اسرائیلی‌ها در غزه انجام می دهند را بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن بمباران مناطق مسکونی غزه و به خاک و خون کشیده شدن زنان، کودکان و سالمندان بی‌گناه فلسطینی تاکید کرد: در صورت ادامه وحشیگری و درنده‌خویی ارتش تا بن دندان مسلح رژیم جعلی اسرائیل در غزه، ما شاهد اتفاقات جدیدی در معادلات منطقه و جهان خواهیم بود که قطعا به ضرر اسرائیلی ها خواهدبود.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل رژیم بعث عراق و استکبار جهانی یادآور شد: روحیه‌ی ایثار و شهادت رزمندگان ما در دفاع از مرزهای میهن اسلامی در حنگ تحمیلی، الگویی بود که به رزمندگان محور مقاومت و مجاهدان فلسطینی منتقل و باعث شد رژیمی مانند اسرائیل، با حمایت همه‌جانبه‌ی آمریکا و غرب و دارا بودن همه‌ی تکنولوژی های نظامی، سربازانش در جنگ غزه از ترس، از تانک‌هاشان بیرون نیایند و به‌راحتی طعمه‌ی رزمندگان فلسطینی می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم متذکر شد: راه انداختن جنگ در غزه و کشتار مردم بی‌گناه از سوی رژیم صهیونیستی به نوعی انتقام از تحقیر و شکست در عملیات طوفان الاقصی‌ست که مجاهدان فلسطینی با ایمان، ایثار و شجاعت خود به افسانه‌ی شکست‌ناپذیری اسرائیل پایان دادند.

 نماینده‌ی مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به موضع ثابت و پابرجای جمهوری اسلامی در حمایت از مردم فلسطین و غزه از سکوت مجامع بین‌المللی اظهار داشت: مشکلی که در حال حاضر افکار عمومی جهان با آن مواجه است، سکوت مجامع بین‌المللی است؛ چرا که آنها در مقابل کشتار بیش از 20 هزار نفر انسان بی‌گناه فقط سکوت کرده و با یک نگاه سیاسی به آن می نگرند. در حالی که از مجامع بین المللی و خصوصاً کشورهای اسلامی و عربی بیش از این انتظار می‌رفت و باید به قضیه ورود و از کشتار افراد بی‌گناه جلوگیری کنند و اگر این روند ادامه پیدا کند قطعاً خیلی از کشورها پاسخ غیر از اقدامات سیاسی به زیاده‌خواهی‌های اسرائیلی‌ها خواهند داد.

*معرفی

 

اینستاگرام
اگر جنگی آغاز شود...
اولین اهداف ما،،، قبل از اسرائیل،،،حکام کشورهای عربی مرتجع و ترسوی منطقه هستند.
تمامی پایگاه‌های آمریکا و اروپا در منطقه را محو می کنیم.
این اعراب مفت خوری که نفت و انرژی و سرمایه های مسلمانان را به غربی ها می‌دهند را نابود میکنیم... و
سرمایه خدادادی مسلمین را به صاحبان اصلی آن که همانا مردم مسلمان منطقه باشند برمی‌گردانیم.
قرار نیست که یک عده کشته و شهید شوند!
و یک عده مفت خور در کاخ هایشان امنیت داشته باشند.
هزینه جنگ را هم از محل فروش منابع مسلمین هزینه میکنیم.
غرب آسیا باید یکدست شود.
یک کشور... و یک حاکمیت... که آن هم اسلام مطلق است.
و.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi