شناسه خبر : 106326
سه شنبه 14 آذر 1402 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با دو جانباز ۷۰ درصد در ساری

عیادت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با دو جانباز 70 درصد در ساری

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به منظور پیگیری مشکلات ایثارگران و در ادامه روند برنامه‌های طرح تکریم و سپاسگزاری از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، در شهرستان ساری از دو یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس جانبازان سرافراز 70درصد سردار عبدالله عمرانی و حاج نقی مهدوی عیادت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سعید کهن‌سال در حاشیه این دیدارها با بیان اینکه جانبازان عزیز اسطوره های واقعی صبر و نماد صلابت و پایمردی هستند، گفت: این عزیزان در میدان نبرد حق علیه باطل و در سخت ترین شرائط در دفاع از اعتقادات دینی، اسلامی و حفظ میهن جسم پاک خود را تقدیم کردند و همچون حضرت اباالفضل العباس به مقام جانبازی رسیدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه جانبازان 70درصد شهیدان زنده‌ای هستند که مجاهدت و غیرت و مردانگی آنان برای همیشه و تا ابد در اذهان مردم ما ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: دیدار و تکریم از این اسوه‌های مقاومت را جزو فضایل بدانیم.
وی با بیان اینکه این دیدارها نه تنها روحیه بخش است بلکه با نگاه حل مشکل انجام می‌شود، افزود: هرچقدر به این عزیزان خدمات ارائه شود در مقابل عزتمندی، ایثار، عظمت و بزرگی این خانواده‌ها ناچیز است، همچنین از راهنمایی‌ها، ظرفیت‌ها و توصیه‌های این عزیزان در جهت پیشبرد امور استفاده می‌کنیم.
کهن‌سال با تاکید برتقویت گفتمان ایثارگری، اذعان داشت: گفت‌وگوی چهره به چهره با جامعه معزز ایثارگری، موجب شناسایی مشکلات ایثارگر می‌شود، به همین منظور بر دیدار مسئولین با این قشر معزز تاکید می‌شود، بسیاری از دغدغه‌ها و مسائل ایثارگران عزیز در چنین دیدارها برطرف می‌شود. مشکل درمان این دو جانبار معرر از نزدیک مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به منظور پیگیری درخواست‌های جامعه معزز ایثارگری در امور حقوقی، با حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری مدیرکل دادگستری استان دیدار کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi