شناسه خبر : 106375
چهارشنبه 15 آذر 1402 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لرستان میزبان شهدای گمنام می‌شود

لرستان میزبان شهدای گمنام می‌شود

فاش نیوز - لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور و به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع شهدای گمنام در برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محسن رشیدی ۱۵ آذرماه با بیان اینکه فضای لرستان معطر به عطر شهدا می‌شود، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و در سراسر کشور مراسم معنوی تشییع شهدای گمنام در برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در  این ایام، یک حرکت فرهنگی تأثیرگذار و نشان‌دهنده اوج مظلومیت این شهداست که همانند مادرشان بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گمنام هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه خبرهای تکمیلی در خصوص تعداد و مکان تدفین شهدای گمنام در لرستان، متعاقباً اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام و شبی با شهدا نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «حفظ نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، ادامه داد: شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و آرامش و امنیت کنونی ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی آنان است.

رشیدی به نقش اهالی قلم و رسانه در تبیین جایگاه شهید و شهادت در جامعه اشاره و تصریح کرد: آیین تشییع شهدای گمنام فرصت مغتنمی است که صاحبان قلم و تریبون‌ها، در راستای جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان نسبت به بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان نقش‌آفرینی کنند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi