شناسه خبر : 106387
جمعه 17 آذر 1402 , 15:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط گروه جهادی شهدا انجام شد؛

محرومیت زدایی با عطر و بوی ساخت مدرسه

گروه جهادی شهدا قدم در راه مدرسه سازی در مناطق محروم گذاشت...

فاش نیوز - گروه جهادی شهدا قدم در راه مدرسه سازی در مناطق محروم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما، گروه جهادی شهدا در پی اقدامات متعدد خود در زمینه محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور، برای نخستین بار قدم در راه مدرسه سازی برای کودکان استان لرستان از شهرستان دلفان و روستای نوروزآباد گذاشت.

مسوول گروه جهادی شهدا که خود فرزندجانباز است، در توضیحات بیشتر خود در این امر خداپسندانه اظهار داشت: این گروه با مشارکت معاونت سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و با کمک خیرین، پس از بررسی و انجام تحقیقات میدانی، برای دانش آموزان درحال تحصیل در یک کانکس و در بدترین شرایط و با کمبود امکانات؛ تصمیم به ساخت یک باب مدرسه گرفتند.

 وی افزود: مدرسه شهید قنبری به مساحت 40 متر و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال در مدت 45 روز ساخته و با حضور فرماندار، ریس آموزش و پرورش، مسوول بسیج سازندگی ناحیه شهرری، بخشدار و همچنین مردم روستای نوروزآباد شهرستان دلفان در 12 آذرماه افتتاح شده و تحویل دانش آموزان این روستا گردید.

 این مدیرجهادی همچنین خاطرنشان کرد: اعضای گروه و خیرین محترم که همواره دغدغه محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم کشور بخصوص در امر مدرسه سازی را دارند، تاکنون درمناطق محروم کشور اقدام به بازسازی چندین مدرسه، ساخت سرویس بهداشتی، تجهیز وسایل گرمایشی و سرمایشی، اهدای لوازم التحریر در میان دانش آموزان مناطق مختلف محروم کشور کرده اند که این حمایت ها همچنان ادامه دارد.

این فرزند جانباز همچنین اذعان داشت: گروه جهادی شهدا هیچگونه وابستگی به ارگان و یا نهاد خاصی نداشته و هزینه های صرف شده، تماما توسط خیرین و گروه های مردم نهاد اجرایی و پرداخت می گردد.

 

گزارش از صنوبر محمدی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi