شناسه خبر : 106393
شنبه 18 آذر 1402 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیم ۳۵ شهید دانشجو مدال افتخار استان زنجان است

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان در دوران دفاع مقدس 35 شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی و حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره) کرده است.
 
تقدیم 35 شهید دانشجو مدال افتخار استان زنجان است

به گزارش «ایثار»، عباس برزگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک 16 آذر به دانشجویان به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: 16 آذرماه سالروز شهادت سه دانشجوی قهرمان و استکبارستیز در سال ۱۳۳۲ به دست رژیم وابسته پهلوی در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی که نشانه بیداری دانشجویان بصیر مقابل کودتای آمریکایی علیه خواست و اراده ملت ایران بود، و در حال حاضر به نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل‌ شده است.
وی با اشاره به نقش دانشجویان در به ثمر رسیدن و دفاع از انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته از انقلاب، تصریح کرد: دانشجویان همواره از پیشگامان ایثار و ازخودگذشتگی به شمار می‌روند، و در عرصه‌های مختلف جنگ نرم، سنگر علم و فناوری و دفاع از کیان انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان حضور موثر و هوشمندانه‌ای داشته‌ و برای کشور عزت و افتخار آفریدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر استان را 1084 نفر عنوان کرد و گفت: در مقطع تحصیلی کاردانی 79 دانشجو، کارشناسی 450 ، کارشناسی ارشد 302 و دکترا 253 مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر خون این مردان بزرگ را در رگ داشته و ادامه‌دهنده اندیشه پدران خود خواهند بود، افزود: با توجه به اینکه آینده متعلق به دانشجویان و سرمایه‌های بزرگ این مملکت است، امیدواریم دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به نقشی که در جامعه ایفا می‌کنند، در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی در سنگر علم و دانش تلاش کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi