شناسه خبر : 106456
شنبه 18 آذر 1402 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خراسان‌شمالی میزبان شهدای گمنام می‌شود

فاش نیوز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: استان خراسان‌شمالی مفتخر است که از تاریخ ۱۹ آذرماه تا سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) میزبان پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

خراسان‌شمالی میزبان شهدای گمنام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی در نشست ویژه هماهنگی تشییع شهدای گمنام اظهارکرد: استان خراسان‌شمالی مفتخر است که از تاریخ ۱۹ آذرماه تا سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) میزبان پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً حضور شهدای گمنام در سطح جامعه باعث گسترش معرفت و بصیرت می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسمات استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان‌های استان انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز برای همه یک تکلیف و به عنوان یک نیاز اساسی و حیاتی دانست و افزود: فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه خراسان‌شمالی میزبان پیکر پاک سه شهید است و مراسم استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان های استان براساس برنامه زمانبندی انجام می‌شود.

ناهیدی تصریح کرد: مراسم استقبال از پیکر پاک این شهیدان درشهرستان فاروج، بام و صفی آباد، اسفراین، گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد انجام و روز یکشنبه ۲۶ آذرماه مراسم استقبال از این شهیدان همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) در شیروان و خاکسپاری یکی از شهیدان در این شهرستان برگزار می‌گردد.

وی از آحاد مردم، همه دستگاه‌های اجرایی و هیئات مذهبی و مردمی نسبت به حضور پرشور در این مراسمات و فضاسازی و اقدامات شایسته دعوت کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi