شناسه خبر : 106636
چهارشنبه 22 آذر 1402 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار سرپرست بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی با ۵۷ عضو جامعه ایثارگری

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در جریان ملاقات مردمی، به صورت چهره به چهره با 57 عضو بزرگوار جامعه ایثارگری استان دیدار و گفتگو کرد.
 
دیدار سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با 57 عضو جامعه ایثارگری
به گزارش ایثار، علی‌اکبر سلمانی در این دیدارها که در راستای تکریم و رفع مشکلات خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران گرانقدر به انجام رسید، با حضور در محل میز خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در دیدارهای خصوصی به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و درخواست‌های 57 مراجعه کننده بود.
در ملاقات مردمی که با حضور معاونان، برخی از روسای ادارات و شماری از کارشناسان ستادی برگزار شد، مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را مطرح کردند و سلمانی پس از شنیدن درخواست‌ها و روئت مکاتباتِ آنان، دستورات لازم را به واحدهای ذیربط صادر کرد تا درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده در چارچوب قوانین مرتفع شود.
دیدارهای مردمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی به صورت دوره‌ای، روزهای سه‌شنبه هر هفته در محل میز خدمت این اداره کل برگزار می‌شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi