شناسه خبر : 106681
پنجشنبه 23 آذر 1402 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر پاک دو شهید گمنام در اهواز تشییع می‌شود

فاش نیوز - پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز تشییع می‌شود.

پیکر پاک دو شهید گمنام در اهواز تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با ایام فاطمیه سالروز شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع می‌شود.

این برنامه روز شنبه 25 آذرماه سال 1402 از ساعت 12:30 آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در این برنامه معنوی شرکت می‌کنند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین برگزار می‌شود که جمعی از مسؤولان محلی و استانی در این آیین حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام میراحمدرضا مرادحاجتی استاد حوزه و دانشگاه در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در جمع اهالی دیار شهید بیژن ماسوریان و شهید خالد ماموسیان سخنرانی می‌کند.

همچنین در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس مداح اهل بیت عصمت و طهارت بهنام منصوری در جمع مردم اهواز و همشهریان شهید یونس هویزه‌راکی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

این شهدای گمنام از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع می‌شوند و در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi