شناسه خبر : 106755
دوشنبه 27 آذر 1402 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع باشکوه پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام در مازندران

فاش نیوز - پیکرهای مطهر ۱۱ شهید والامقام گمنام دوران هشت سال دفاع مازندران با حضور گسترده مردم دیار علویان در ساری تشییع شد.
 
تشییع باشکوه پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام در مازندران

به گزارش «ایثار»، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور خیل عظیمی از خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و مردم مومن دیار علویان در شهرستان ساری تشییع شد.
پیکر‌ های مطهر شهدای گمنام پس از تشییع استانی جهت خاک‌سپاری به شهر‌ستان های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه انتقال یافت، این شهدای گمنام از عملیات والفجر هشت، کربلا شش، خیبر، جزیره مجنون، زبیدات و سرپل ذهاب بودند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این رابطه گفت: اگر راه شهدا را ادامه دهیم به آرمان‌ها و اهداف آنان پایبند باشیم و به سفارش شهدا "ولایت مداری، حفظ حجاب، امر به معروف و نهی از منکر" عمل کنیم شهدا از ما شفاعت خواهند کرد، چرا که هرجا به مشکل برخورد کردیم شهدا به کمک ما آمدند.
کهن سال با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه آیندگان هستند، جوانان و نوجوانان باید سبک زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهند تا سعادت شوند، افزود: ما در تمام اوقات به وجود نورانی شهدای گرانقدر نیاز داریم، اگر جانفشانی، از خودگذشتگی، روحیه شهادت طلبی و فداکاری این عزیزان نبود امروز در امنیت به سر نمیبردیم، شهدا به جامعه و کشور ما آرامش و آسایش بخشیدند.
همچنین در حال حاضر مازندران میزبان پیکر ۳۶۰ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از این استان آرام گرفته است. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi