شناسه خبر : 106801
سه شنبه 28 آذر 1402 , 18:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری رویداد «به وقت عاشقی ۱:۲۰» به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران خبر داد؛
 
قاسمی از برگزاری رویداد گردشگری «به وقت عاشقی۱:۲۰» در تهران با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

برگزاری رویداد «به وقت عاشقی ۱:۲۰» در تهران به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم

به گزارش دفاع‌پرس، «امیر قاسمی» رئیس ستاد گردشگری شهر تهران درخصوص برگزاری رویداد گردشگری ۱۲هزار نفری «به وقت عاشقی۱:۲۰»، اظهار داشت: این رویداد برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران و با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبین با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی از روز سوم دی تا ۱۱ بهمن با بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

قاسمی همچنین درخصوص مجموعه مورد بازدید شهروندان افزود: افتتاح سراسرنمای مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که به مجاهدت رزمندگان اسلام در نبرد با داعش پرداخته است، قرار بود با حضور ایشان انجام شود، ولی متاسفانه چهار روز قبل از افتتاح ایشان به شهادت رسیدند.

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه «به وقت عاشقی ۱:۲۰» روز یکشنبه ۳ دی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، ایثارگران، مدیران شهری و علاقمندان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و پس از آن مخاطبین می‌توانند با مراجعه به سرای محلات مناطق ۲۲ گانه نسبت به حضور در این رویداد اقدام کنند.

به گزارش دفاع‌پرس، سراسرنمای مقاومت، محلی برای نمایش رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم و به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه کشور‌های مقاومت اعم از سوریه لبنان فلسطین و عراق و ... می‌باشد و در بخش‌هایی از این سراسرنما تجهیزات به غنیمت گرفته شده از داعش از جمله کمربند‌های انتحاری، کتب آموزشی، پول‌های چاپ شده، سلاح‌های دست ساز، ماشین‌های انتحاری و ... به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi