شناسه خبر : 106815
جمعه 01 دي 1402 , 19:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاک‌سپاری شهید گمنام در فرودگاه شهید دستغیب شیراز

تلاش می شود در فرودگاه هایی که دارای طرح جامع هستند و ظرفیت خاکسپاری این کبوتران سبکبال وجود دارد، با هماهنگی بیناد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس...

فاش نیوز - به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کبوتری سبکبال و خوشنام با حضور پرشور مردم قدرشناس و ولایتمدار سومین حرم اهل بیت (ع) شیراز، مدیران استانی،کشاورز مدیرکل فرودگاه، شرکت های هواپیمایی، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه تشیع ودر محوطه مسجد خاتم الاانبیا پایانه پروازهای داخلی خاکسپاری شد.

رضا علامه زاده، مشاور ایثارگران معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که به نمایندگی از مدیرعامل در این مراسم حضور داشت، افزود: این اولین شهید گمنام می باشد که در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها روز یکشنبه هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه در محیط بیرونی، خاکسپاری وزیارتگاه مسافرین، مشایعین و مستقبلین فرودگاهی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: حسب دستور مدیرعامل، تلاش می شود در فرودگاه هایی که دارای طرح جامع هستند و ظرفیت خاکسپاری این کبوتران سبکبال وجود دارد، با هماهنگی بیناد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، این کار ارزشمند صورت پذیرد.

گفتنی‌ست این شهید والامقام حدود ۳۵ سال سن داشته به شهادت رسیده و در منطقه عملیات ایذایی والفجر«۸»، جزیره بوارین تفحص شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi