شناسه خبر : 106842
شنبه 02 دي 1402 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنده تمام زندگیم نابود شده...

فاش نیوز - دفتر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ریاست عالی محترم بنیادشهید و امور ایثارگران نمایندگان مجلس ریاست محترم قوه قضایه، احتراما به استحضار می رساند که اینجانب عباس زارعی‌نیا جانباز ۴۰ درصد در شرایط بد و دشوار زندگی می کنم و تمام این شرایط علتش پرونده قضایی می باشد که به علت رانت و پارتی‌بازی به ضرر اینجانب تمام شده و در روز خلع ید که با مدارک جعلی ارایه شده به دادگاه، حکم خلع ید گرفته شده و بیشترین اثاثیه بنده به سرقت رفته به علت سهل انگاری نیروی انتظامی؛ ولی متاسفانه به هرجا مراجعه می کنم بنده را سر می دوانند.

خواهشمندم از مسئولین حکومتی دستوری بر رسیدگی به پرونده اینجانب صادر نمایند تا اینجانب به حق و حقوق خود برسم.

ضمنا روی سخن به آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی می باشد که با بی اعتنایی معاونت حقوقی بنیاد و ندادن یک وکیل، بنده تمام زندگیم نابود شد.

آقای قاضی‌زاده، جسارتا من در شرایط بد معیشتی بسر می برم و مسکن ندارم. همه چیزم نابود شده. من تا کجا باید این‌همه سختی بکشم.

به استان تهران بزرگ مراجعه می کنم، می گویند مرکز؛ مرکز مراجعه می کنم، می گویند تهران بزرگ.

آیا من گناهی مرتکب شدم که باید این‌همه بدبختی بکشم؟

آقای دکتر قاضی‌زاده، زندگی من از فقر و بدبختی در حال انفجار است و از دوستان و مسئولین خواهشمندم رسیدگی نمایید تا بنده به حق و حقوق خود برسم.

با تشکر و سپاس فراوان

|| عباس زارعی‌نیا (جانباز ۴۰درصد)

اینستاگرام
سلام ، بسیار جای تاسف است که فساد معاون اول قوه قضاییه کشف و اثبات شد اما پرونده هایی که در ارتباط با فساد معاون اول قوه طی سی سال بر علیه محقان رای صادر شده هرگز بازبینی نشدند زیرا آرای صادره قطعی قابل بازنگری نیستند.
در این رابطه با خبر رسانی قوه قضاییه تعدادی قاضی فاسد نیز اخراج شدند لیکن پرونده های دارای آرای قطعی که قضات فاسد یکطرفه اقدام کردند بازنگری نشدند. مواردی وجود داشته که تبانی در دادرسی موجب تضییع حقوق دولت شده که دادستانی موظف به بازنگری بوده اما در حقوق دولت نیز اقدام لازم بعمل نیامده است.
امیدواریم سامانه ای که رییس محترم قوه قضاییه قول دادند به منظور تحویل گزارش محرمانه مردم در ارتباط با مفاسد اداری راه اندازی شود در اسرع وقت عملی شود و گرفتار دور باطل و جناح بازی معمول نشود هرچند پاداشی برای گزارش دهنده در صورت اثبات فساد اداری پیش بینی کردند که میتواند به کشف مفاسد اداری کمک کند تا افرادی که از مفاسد اداری مطلع هستند برای صرف وقت و هزینه احتمالی مبالغی دریافت کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi