شناسه خبر : 106874
یکشنبه 03 دي 1402 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیران بنیادشهید آذربایجان شرقی با خانواده شهدا

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در ادامه دیدارهای منظم خود با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل سه شهید والامقام در تبریز، خانواده بزرگوار این شهدا را مورد تکریم قرار داد.
 
​​​​​​​تکریم سه خانواده بزرگوار شهید در تبریز توسط سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی
به گزارش ایثار، «علی اکبر سلمانی» در یکی از این دیدارها به منزل شهید والامقام «فیروز رزاقی کرکان» رفت و در فضایی صمیمی با والدین بزرگوار این شهید دیدار و گفت وگو کرد. 
منزل شهید «محمدعلی روحی آقبلاغ» مقصد بعدی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بود. سلمانی در دیدار حاج «علی روحی آقبلاغ» و حاجیه خانم «ربابه رزمی آقبلاغ» ضمن تمجید از استقامت و صبوری ایشان، در محیطی گرم پای درد و دل این اعضای جامعۀ ایثارگری نشست. 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در واپسین دیدار امروز خود با حضور در منزل شهید «اصغر قویدل قلعه»، از حاجیه خانم «کبری حسین زاده گورچین» مادر بزرگوار این شهید والامقام که در منزل در بستر بیماری است، عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.
سلمانی در این ملاقات‌ها لوح یادبود بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی را به دیدارشوندگان تقدیم کرد. 
«رحمان اصلی زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی و «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در این ملاقات‌ها حضور داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi