شناسه خبر : 106972
سه شنبه 05 دي 1402 , 13:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه مهم یحیی سنوار به فرماندهان مقاومت

جنبش حماس اعلام کرده دیگر خبری از آتش‌بس موقت نخواهد بود؛ بلکه هدف این جنبش توقف کامل جنگ علیه غزه...

فاش نیوز - یحیی سنوار، فرمانده کمیته نظامی جنبش مقاومت اسلامی موسوم به «حماس» طی نامه ای مهم به فرماندهان مقاومت دستاوردهای مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست در جنگ زمینی غزه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ها، یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه طی دو روز اخیر نامه‌ای مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و طی آن به دستاوردهای گردان‌های قسام در نبرد بی‌سابقه با ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و وارد کردن ضربات و تلفات سنگین به آن‌ها اشاره کرده است.

منابع نزدیک به حماس تاکید کردند که سنوار در این نامه گفته است که گردان‌های قسام در جریان حمله زمینی دشمن صهیونیستی به غزه حدود 5 هزار افسر و نظامی اسرائیلی را هدف قرار داده اند که یک سوم آنها کشته، یک سوم به شدت مجروح و یک سوم دیگر نیز دچار معلولیت دائم شده اند.

وی در رابطه با خودروهای جنگی دشمن نیز نوشته که 750 خودرو به طور کلی یا جزئی منهدم شده اند.

سنوار در بخش دیگری از این نامه آورده است، گردان‌های قسام ارتش صهیونیستی را درهم کوبیده و همچنان به وارد کردن ضرباتی سخت و دردناک به آن ادامه می‌دهند و زیر بار شروط دشمن نخواهند رفت.

یحیی سنوار در این نامه همچنین از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و تاکید کرده است که ساکنان نوار غزه نمونه بی‌نظیری از جان‌فشانی، قهرمانی، جوانمردی و همدلی را از خود به نمایش گذاشتند و وظیفه رهبران سیاسی است که فورا در تلاش برای التیام زخم‌ها و رنج‌های این مردم و تقویت پایداری آنها باشند.

گفتنی‌ست نامه فرمانده نظامی حماس به رهبران این جنبش به دنبال پیشنهاد‌های رژیم صهیونیستی از طریق واسطه‌های مصری و قطری در خصوص آتش‌بس موقت در غزه ارسال شده است.

این در حالی است که جنبش حماس اعلام کرده دیگر خبری از آتش‌بس موقت نخواهد بود؛ بلکه هدف این جنبش توقف کامل جنگ علیه غزه است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi