شناسه خبر : 107006
چهارشنبه 06 دي 1402 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آماده‌سازی یادمان هویزه برای برگزاری گرامیداشت شهدای دانشجو

فاش نیوز - یادمان هویزه به منظور برگزاری چهل و سومین سالگرد حماسه هویزه و یادواره شهدای دانشجو در حال آماده‌سازی توسط خادمین شهداست.

کد خبر: ۶۴۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳ - 27December 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چهل و سومین سالگرد حماسه هویزه و یادواره شهدای دانشجو صبح جمعه ۱۵ دی در محل زیارتگاه شهدای هویزه برگزار می‌شود. خادمان زیارتگاه شهدای هویزه در این ایام مشغول آماده‌سازی و بخش‌های مختلف این زیارتگاه جهت برگزاری مراسم سالگرد شهدای کربلای ایران هستند.

همچنین جلسه استانی ستاد برگزاری چهل و سومین سالگرد شهدای هویزه و کنگره ملی شهدای دانشجو نیز به ریاست «عبدالله افرازه شهاوند» معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد.

وی در این جلسه آیین بزرگداشت شهادت شهید علم‌الهدی و یارانش را یکی از مهم‌ترین رخداد‌های فرهنگی ـ مذهبی خوزستان دانست و اظهار داشت: باید حق میزبانی را به احسن وجه ادا کنیم. اگرچه کاری که در شأن شهدا باشد را نمی‌توانیم انجام دهیم، اما تمام تدابیر و توانمان را به کار می‌گیریم تا مراسم باشکوه برگزار شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi