شناسه خبر : 107044
شنبه 09 دي 1402 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان عبدالرضا و مجید لشگریان امروز در حوالی فرزندانش آرام می‌گیرد+فیلم

فاش نیوز - پیکر حاج غلامرضا لشگریان، پدر شهیدان عبدالرضا و مجید لشگریان، امروز در قطعه ۲۵ بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می‌شود.

پدر شهیدان عبدالرضا و مجید لشگریان امروز در حوالی فرزندانش آرام می‌گیرد+فیلم

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم تشییع این پدر شهید، امروز جمعه ۸ دی از مقابل منزل او به سمت بهشت زهرا در جریان است و قرار است در قطعه ۲۵ این گلزار، پشت ساختمان گنجیه آثار شهدا به خاک سپرده شود.

شهید عبدالرضا لشگریان متولد ۱۶ خرداد ۱۳۴۲ به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و دهم مهر ۱۳۶۰ در حالی که فقط ۱۸ سال داشت با سمت تخریبچی در آبادان بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار او در قطعه ۲۴ بهشت زهرای تهران واقع است. برادر او یعنی شهید مجید لشگریان هم ۵ سال بعد در حالی که ۲۲ سال داشت، در عملیات کربلای ۵ و در کردستان عراق به شهادت رسید. پیکر او نیز در قطعه ۲۴ مدفون است.

حاج غلامرضا لشگریان از جمله پاسداران پیشکسوت انقلاب اسلامی بود و پیش از این مراسم تجلیل از او برگزار شده بود که می‌توانید فیلمی درباره آن مراسم اینجا ببینید:

 

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi