شناسه خبر : 107065
یکشنبه 10 دي 1402 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استان ایلام، جزو برترینهای تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به انجام ۲۶ هزار دیدار طی دوسال گذشته با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان،گفت: این استان جزو استان های برتر کشور در زمینه دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا است.
 
ایلام جزو استان‌های برتر کشور در زمینه دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:
ایلام جزو استان های برتر کشور در زمینه دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به انجام ۲۶ هزار دیدار طی دوسال گذشته با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان،گفت: این استان جزو استان های برتر کشور در زمینه دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا است.
به گزارش ایثار، جمال اسدی روز شنبه ۹ دی ماه به همراه مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام با خانواده های شهید نصیری و نصریان دیدار کرد.
اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدارها با اشاره به اینکه دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا وظیفه تکلیفی و قانونی همه مدیران است،افزود: خوشبختانه در استان ایلام همه مدیران و در راس آنها نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان پیشتاز هستند.
اسدی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بنا بر وظایف ذاتی خود علاوه بر دیدارها، به مسائل معیشتی، اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران توجه ویژه دارد.
وی گفت: خوشبختانه در استان ایلام اقدامات خوبی در این بخش ها صورت گرفته و در تلاش هستیم مشکلات جامعه ایثارگران به حداقل برسد.
ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام نیز در این دیدارها، صبر و استقامت مادران شهدا را الگویی برای زنان جامعه امروز دانست و افزود: کمیته امداد استان این آمادگی را دارد که در دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا حضور داشته باشد.
شهید مهدی نصریان سال ۱۳۶۵ بر حمله موشکی به شهر ایلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید نجم الدین نصیری سال ۱۳۶۳ بر اثر ترکش در منطقه بانروشان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi