شناسه خبر : 107132
دوشنبه 11 دي 1402 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناسایی ۲۲۰ نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان شرقی

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از شناسایی 220 نخبه شاهد و ایثارگر در سطح استان خبر داد.
 
شناسایی 220 نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان شرقی

به گزارش «ایثار»، علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در نشست هم‌اندیشی نخبگان منتخب شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی که به همت دفتر دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز، توسعۀ علم و فناوری در کشور یکی از خطوط مقدم مبارزه با دشمن است، بر این اساس کسانی که روزی در دفاع سهیم بودند، امروز هم باید در این حوزه، فعال و نقش‌آفرین باشند.
وی افزود: همین واقعیت باعث شده، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد انقلابی با درک این موقعیت، با رویکرد جدیدی به این میدان وارد شده و سازماندهی نخبگان عزیز شاهد و ایثارگر که کم هم نیستند را در دستور کار قرار دهد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز در کمال مسرّت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که نتیجۀ تلاش‌های ما در آذربایجان شرقی در راستای سازماندهی نخبگان شاهد و ایثارگر، به شناسایی 220 نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر انجامیده است.
وی افزود: نمایه شدن 150 مقاله در سامانۀ «گنج شاهد» بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت 1 اختراع و تالیف 9 جلد کتاب از دیگر توفیقات آذربایجان شرقی در حوزه نخبگان شاهد و ایثارگر است.
سلمانی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی خواست ارتباط خود را با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قطع نکنند و این بنیاد را خانۀ خود بدانند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تاکید کرد: حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر و دستاوردهای علمی آنان در اولویت برنامه‌های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
سعید جعفری راد رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی هم در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان منتخب شاهد و ایثارگر استان، تاسیس مرکز نوآوری و رشد مشترک پارک علم و فناوری و بنیاد شهید استان را مطرح کرد.
وی گفت: با تحقق این ایده، دست پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای افزایش حمایت‌های مادی و معنوی خود از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر بازتر می‌شود.
همچنین در این نشست هر یک از حاضران در سخنان جداگانه‌ای دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان و به اشتراک گذاشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi