شناسه خبر : 107151
سه شنبه 12 دي 1402 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیادشهید مازندران با

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: معتمدین معین بازوی توانمند بنیاد در گره گشایی مشکلات جامعه معزز ایثارگری محسوب میشوند. معتمدین معین بازوی توانمند بنیاد در گره گشایی مشکلات جامعه معزز ایثارگری محسوب میشوند
 
معتمدین معین بازوی توانمند بنیاد در گره گشایی مشکلات جامعه معزز ایثارگری محسوب می‌شوند
به گزارش ایثار ، سعید کهن سال در نشست با معتمدین معین شهرستان فریدونکنار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  روز زن و بزرگداشت مقام مادر و نیز گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، معتمدین معین را بازوی توانمند بنیاد در گره گشایی مشکلات جامعه معزز ایثارگری عنوان کرد و گفت: شما عزیزان بهترین کسانی هستید که میتوانید مشکل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را به بنیاد انتقال دهید.
وی افزود: با توجه به اینکه مراسم پدران آسمانی را در پیش رو داریم و معتمدین معین میتوانند از ظرفیت های بالقوه خود در جهت برگزاری شایسته مراسم جشن پدران آسمانی در کنار فرزندان عزیز شهدا باشند، ما وظیفه داریم زحماتی که پدران شهید آنان برای این مرز و بوم کشیدند با برگزاری درست مراسم جبران کنیم.
کهن‌سال با بیان اینکه تلاش شما در عرصه‌های مختلف فرهنگی و ... بی بدیل بوده است، یادآور شد: ارتباط معتمدین معین با گروه های ایثارگری از جمله فرزندان معزز شهدا باید دوسویه و متقابل باشد، این امر موجب بالا رفتن کیفیت برنامه ها میشود.
معتمدین معین فریدونکنار ضمن اعلام آمادگی بر همکاری با گروه ها و تشکلهای ایثارگری، نظرات و پیشنهادت خود را در جهت بهبود برنامه ها و فعالیتها در حوزه ایثار و شهادت و رفع مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و نیز آمادگی و مشارکت در برگزاری مراسم جشن پدران آسمانی ارائه کردند.
در این جلسه عباس نژاد معاون مددکاری و مشارکتهای مردمی و هادی نژاد رئیس بنیاد فریدونکنار حضور داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi