شناسه خبر : 107194
چهارشنبه 13 دي 1402 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار برگزار شد

فاش نیوز - کنگره ملی زنان تاثیرگذار امروز با حضور تعداد زیادی از بانوان و مسوولان کشور در اجلاس سران برگزار شد.

کد خبر: ۶۴۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ - 03January 2024
 

دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار آغاز شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، کنگره ملی زنان تأثیرگذار امروز صبح با حضور تعداد زیادی از بانوان و مسؤولان کشور در سالن اجلاس سران آغاز شد.

این کنگره امسال در سطح ملی در همه استان‌ها با حمایت استانداران کل کشور برگزار و از زنان مقاومت تجلیل می‌شود.

انسیه خزعلی پیش از این اعلام کرده بود؛ برای شناسایی بانوان که در صحنه‌های مختلف فعالیت داشته و با حفظ خانواده اقدامات تأثیرگذار داشته‌اند اقدامات لازم صورت گرفته و در سامانه بانوان تأثیرگذار ۸ کارگروه مشخص شده و افرادی که در سامانه ثبت نام می‌کنند در یکی از این کارگروه‌ها حیطه فعالیت خود را مشخص می‌کنند. با توجه به درخواست استان‌ها مهلت ثبت نام در سامانه زنان تأثیرگذار تا روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه تمدید شده و تاکنون ۳۲ هزار و ۵۰۰ زن تأثیر گذار از طریق سامانه معرفی شدند و ثبت نام کرده و مدارک را بارگذاری کردند.

بعد از پایان ثبت نام داوری‌ها آغاز می‌شود و سپس ارزیابی استانی و در مرحله بعد تخصصی انجام و با رأی مردم، بانوان تأثیرگذار در سطح ملی مشخص خواهند شد و از دهه فجر در گروه‌های تخصصی از آنان تقدیر می‌شود.

 تا روز گذشته بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ زن تأثیرگذار ثبت نام آن‌ها در سامانه شرکت در این کنگره صورت گرفته بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi