شناسه خبر : 107205
چهارشنبه 13 دي 1402 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر مدیرکل بنیاد مازندران به شهرستانهای عباس آباد، تنکابن، نوشهر و چالوس

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سفر به شهرستانهای عباس آباد، تنکابن، نوشهر و چالوس؛ مشکلات جامعه معزز ایثارگری را از نزدیک مورد پیگیری و رسیدگی قرار داد.
 
 
سفر مدیرکل بنیاد مازندران به شهرستانهای عباس آباد، تنکابن، نوشهر و چالوس
به گزارش ایثار، سعید کهن‌سال در راستای ارائه خدمات شایسته به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان به نمایندگی از استاندار مازندران به شهرستانهای غرب این استان سفر کرد و از نزدیک و به صورت چهره به چهره در جریان مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری شهرستانهای عباس آباد، تنکابن و نوشهر قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد مازندران در این ملاقات عمومی، موضوعات اشتغال جامعه ایثارگری، حق پرستاری، برقراری حقوق، خدمات بیمه ای، ارائه تسهیلات در حوزه مسکن، کمیسیون پزشکی، حقوقی و ... مورد رسیدگی و در فرآیند پیگیری در بازه زمانی کوتاه قرار داده است.
کهن‌سال در ادامه سفر خود در تنکابن حضور یافت و با جمعی از جامعه معزز ایثارگری این شهرستان گفت و گو و به بررسی مسائل و مشکلات این عزیزان پرداخت، همچنین با ائمه جمعه و فرمانداران شهرستانهای تنکابن و عباس آباد دیدار کرد.
مدیرکل بنیاد مازندران در این دیدارها در رابطه با اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر و بکارگیری آنان در بخش های خصوصی، تکریم جامعه معزز ایثارگری توسط ادارات، نصب تمثال مبارک شهدا در ورودی ها و میادین شهر، پر رنگ کردن دیدار با ایثارگران در قالب طرح سپاس، تشکیل جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای مصوبات، مشارکت و پیگیری در امر ساماندهی گلزار شهدا و ... گفت و گو کرد.
 کهن‌سال پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری غرب مازندران، گفت: دولت سیزدهم برخاسته از دل مردم و همراه مردم است، استاندار مازندران به همین منظور برای تسهیل در امر ارائه خدمات کار شایسته ای را انجام داده است و دفتری را در غرب مازندران به مرکزیت نوشهر ایجاد کرد تا مدیران از نزدیک مشکلات مردم را حل کنند. ما هم به عنوان خادمین خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بر اساس ابلاغ استانداری و وظیفه ذاتی خود در غرب مازندران حضور پیدا کردیم تا از نزدیک با مشکلات جامعه ایثارگری آشنا شویم، از آنجایی مدیران دستگاه ها هم در این دیدار عمومی حضور دارند چنانچه مشکلات جامعه ایثارگری مربوط به دستگاه‌های مرتبط باشد به دلیل دسترسی بلافاصله به مدیران ارجاع داده میشود و مواردی که در چارچوب قانون خدمات ایثارگری باشد مورد بررسی و رسیدگی قرار میگیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم امید به آینده را در دل مردم ما زنده کرد، اظهار کرد: اینکه فرصت برای ما فراهم شده تا به صورت میدانی در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم، یک توفیق بزرگ است، رویکرد ما برای رفع اشتغالزایی فرزندان شاهد و ایثارگر این است بر اساس مزیت های شهرستانی اشتغالی پایدار ایجاد کنیم.
 دیدار با همسر معزز شهید گرانقدر مهدی زاده در مرزن آباد چالوس و تکریم و تجلیل از بانوان شاغل در بنیاد نوشهر از دیگر برنامه های مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران به غرب این استان بوده است.     
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi