شناسه خبر : 107298
یکشنبه 17 دي 1402 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم ۳ خانواده شهید خراسان شمالی توسط دولت

فاش نیوز - استاندار خراسان شمالی به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به نمایندگی از هیئت دولت با خانواده شهیدان محمدمهدی احمدی، حسن وحیدی و عبدالعلی گلکار دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر: ۶۴۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 06January 2024
 

تکریم ۳ خانواده شهید خراسان شمالی توسط دولتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی به اتفاق «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به نمایندگی از هیئت دولت با خانواده شهیدان «محمدمهدی احمدی»، «حسن وحیدی» و «عبدالعلی گلکار» دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان شمالی در این دیدار‌ها با اشاره به نقش برجسته مادران و همسران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: همواره باید قدردان خانواده‌های شهدا بود و در راستای تجلیل و تکریم ایشان تلاش کرد.

وی گفت: دیدار با خانواده‌های صبور شهدا مایه کسب معنویت و تقویت روحیه خدمتگزاری است و امیدواریم با دعای خیر این عزیزان بتوانیم در راستای تداوم راه شهیدان عزیز تلاش نماییم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi