شناسه خبر : 107344
چهارشنبه 20 دي 1402 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از مصدومین حادثه ۱۳ دی گلزار شهدای کرمان

فاش نیوز - حجت‌الاسلام موسوی مقدم با حضور در بیمارستان‌های شهر کرمان از مصدومین حادثه تروریستی گلزار بین‌المللی شهدای کرمان عیادت کرد.

عیادت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از مصدومین حادثه ۱۳ دی گلزار شهدای کرمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید رمضانعلی موسوی مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به کرمان عزیمت کرده است، با همراهی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهر کرمان و «سعید ایران‌منش» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در بیمارستان‌های شهید باهنر و پیامبر اعظم (ص) کرمان از مصدومین حادثه تروریستی انفجار دو بمب در مسیر‌های ورودی گلزار شهدای بین‌المللی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان شد، عیادت و دلجوئی کرد.

حجت‌الاسلام‌ «موسوی مقدم» در خصوص حضور خود در مراکز درمانی با اشاره به این موضوع که وی به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای پیگیری و مسائل خانواده‌های شهدا و آسیب‌دیدگان ناشی از حادثه دلخراش تروریستی گلزار شهدای کرمان و همچنین به منظور ابلاغ سلام و تسلیت معظم‌له به بازماندگان به کرمان آمده است، اظهار داشت: خوشحالم که تعداد زیادی از مجروحین این حادثه در شُرُف بهبودی هستند و تعدادی نیز از بیمارستان مرخص شده‌اند. متاسفانه تعداد کمی از این حادثه‌دیدگان همچنان در بیمارستان به‌سر می‌برند که امیدواریم هرچه زودتر بهبودی کامل برای آنها حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین اشاره کرد: طی صحبتی که با بازماندگان و حادثه‌دیدگان داشتم مهمترین خواسته ایشان دیدار با مقام معظم رهبری بود که من در بازگشت به تهران حتما خدمت ایشان خواهم رسید و این درخواست را مطرح می‌کنم. همچنین خواسته دیگر آنها پیگیری و مجازات عاملان و مسببین این عملیات تروریستی بود که ان‌شاءالله این مورد نیز محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: خوشحالیم که بخش بزرگی از کار‌های درمانی مصدومین حادثه‌دیده در مراکز درمانی استان کرمان انجام شده و از درگاه خداوند بهبودی کامل برای این بزرگواران را خواستارم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi