شناسه خبر : 107465
یکشنبه 24 دي 1402 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر تاسیس شد

فاش نیوز - سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه سومین اجلاس سراسری فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران از تاسیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر تاسیس خبر داد.
 
باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر تاسیس شد
به گزارش ایثار، حجت‌الاسلام  و المسلمین حامد قوام، در حاشیه سومین اجلاس سراسری فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران  پیگیری طرح‌های پژوهشی با احصاء نیازهای سازمان و برگزاری جلسات کارشناسی با پژوهشگران، برگزاری نشست تخصصی تعلیم و تربیت و نشست تخصصی بررسی تحولات فلسطین را از برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد.
سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برگزاری جشنواره پژوهشگران برتر شاهد و  ایثارگر در هفته پژوهش، تأسیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر به منظور ساماندهی و بهره‌برداری از فعالیت‌های پژوهشگران شاهد و ایثارگر، تشکیل شورای عالی پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران، تولید و نشر دو اثر علمی با نام «جهاد در اسلام» و تجاری سازی فناوری از برنامه‌های دیگر این اداره کل است.
حجت‌الاسلام و المسلمین قوام گفت: برگزاری نشست تخصصی «نقش بنیاد در حکمرانی فرهنگی و اجتماعی» با همکاری مراکز علمی از حوزه و دانشگاه، برگزاری نشستی تخصصی برای توانمندسازی و انگیزش شغلی مددکاران بنیاد و انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز پژوهشی برای طرح‌های تحقیقاتی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و سلامت از دیگر برنامه‌ها بوده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi