شناسه خبر : 107499
دوشنبه 25 دي 1402 , 07:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی از پدر شهیدان پوررادی در تبریز

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با حضور در منزل شهیدان «امیر و رضا محمدعلی پوررادی» از حاج «مقصود محمدعلی پوررادی» پدر این شهیدان والامقام عیادت و برای وی آرزوی شفا و سلامتی عاجل کرد.
 
عیادت سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی از پدر شهیدان پوررادی در تبریز
به گزارش ایثار، «علی اکبر سلمانی» در ادامۀ دیدارهای مستمر خود با خانواده های شهدا و ایثارگران، بعدازظهر امروز، یکشنبه به همراه «رحمان اصلی زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی و «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از حاج مقصود پوررادی پدر دو شهید دفاع مقدس، جانباز سرافراز 25درصد و مداح پرآوازۀ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عیادت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این عیادت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان پوررادی و آرزوی علوّ درجات برای مرحومه حاجیه خانم «زهرا سلطان تنهائی‌نژاد» مادر این شهیدان، برای حاج مقصود پوررادی از درگاه خدا صحت، سلامتی و طول عمر مسالت کرد.
سلمانی در پایان این ملاقات لوح سپاس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی را به پاس صبوری، استقامت، ایثارگری و فداکاری حاج مقصود پوررادی، به این عضو بزرگوار جامعۀ ایثارگری تقدیم کرد. 
بسیجی شهید رضا محمدعلی پوررادی متولد اول آبان ۱۳۴۰ در عملیات کربلای پنج در ۱۹ دی ۱۳۶۵ و بسیجی شهید امیر محمدعلی پوررادی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۴۶ در منطقه غرب در اول آبان ۱۳۶۶ به درج رفیع شهادت نائل شدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi