شناسه خبر : 107506
دوشنبه 25 دي 1402 , 08:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر یک روزه مدیرکل بنیاد مازندران به شهرستان میاندورود

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در معیت استاندار مازندران ضمن حضور در گلزار شهدای سورک با دو خانواده معزز شهدا دیدار کرد.
 
سفر یک روزه مدیرکل بنیاد مازندران به شهرستان میاندورود
به گزارش ایثار، سعید کهن سال امروز که در معیت استاندار مازندران، مدیران دستگاه ها و ادارات به شهرستان میاندورود رفته است در گلزار شهدای سورک ضمن قرائت فاتحه به ارواح پاک و مطهر شهدا، نسبت به مقام والا و شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
استاندار مازندران با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در روستای برگه با والدین صبور و بزرگوار شهید مدافع حرم محمد معافی دیدار و از پدر و مادر این شهید والامقام تکریم و تجلیل به عمل آورد.
استاندار مازندران در بیت شهید مدافع حرم "محمد معافی"با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا چراغ راه هدایت مردم هستند، بیان کرد: مردم نیز قدردان شهدا و خانواده های معظم شهدا هستند و با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت نظام اسلامی این مهم را با حضور در عرصه های مختلف بارها به اثبات رساندند.
حسینی پور، خاطرنشان کرد: تمام کارهای بزرگی که در کشور در حال انجام است به برکت خون پاک شهدا است که نظام اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده است، خانواده های معظم شهدا نقطه اتصال مردم و مسئولان با شهدا هستند و دیدار با آنان باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بین مسئولان می شود، ادامه دادن راه شهدا سخت است و باید تلاش کنیم در این مسیر گام برداریم و ثابت قدم باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این دیدار، اظهار کرد: استاندار مازندران در تمامی سفرهای شهرستانی خود ابتدا به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی در گلزار شهدا با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق کرده و در ادامه با چند خانواده معزز شهدا و ایثارگران دیدار به عمل می آورد و ضمن تکریم، مشکلات این خانواده ها را بررسی و رسیدگی میکند.
کهن سال افزود: حضور مسئولین در منازل شهدا موجب قوت قلب و دلگرمی میشود، امروز فرهنگ تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران باید در بین تمامی مدیران و کارکنان نهادینه شود، انتظار شهدا از ما این است تا به مردم جامعه خدمت کنیم و از مسیر شهدا فاصله نگیریم و به اهداف نظام و انقلاب اسلامی پایبند باشیم.
پاسدار مدافع حرم «محمد معافی» اهل روستای برگه شهرستان میاندورود است که 30 دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسید.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در معیت عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، مشاور استاندار در امور ایثارگران و رئیس بنیاد در شهر سورک با مادر صبور شهید والامقام هادی محمدزاده دیدار کرد.
شهید معزز هادی محمدزاده متولد ۲۵ شهریور ۱۳۴۹ و در چهارم دی ۱۳۶۵ در ام الرصاص در عملیات کربلا چهار به درجه رفیع شهادت نائل شد.
مادر بزرگوار شهید والامقام هادی محمدزاده، همسر جانباز متوفی و مادر سه جانباز سرافراز است، پدر معزز شهید محمدزاده به همراه سه فرزندش در عملیات کربلا چهار شرکت داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران امروز در میز خدمت بنیاد میاندورود با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به صورت چهره به چهره دیدار کرد، این مسئول مشکلات جامعه معزز ایثارگری از نزدیک مورد رسیدگی و پیگیری قرار داده است.
حضور در جلسه شورای اداری، از دیگر برنامه های مدیرکل بنیاد مازندران در سفر یک روزه به شهرستان میاندورود بوده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi