شناسه خبر : 107550
دوشنبه 25 دي 1402 , 16:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یاوه گویان ما را مقصر دشمنی اسرائیل جلوه می دهند!

محسن- قدرت های مادی جهان قرن ها تلاش کردند تا انسانها را در بردگی خود داشته باشند لذا انواع ایسم ها و حکومت ها را ایجاد کردند که تا اکنون ادامه دارند اما در کشور ایران با وقوع انقلاب اسلامی براساس مذهب تشیع حکومت مردم سالار دینی تشکیل گردیده اما پس از گذشت نزدیک به نیم قرن همچنان حکومت های مادی با گستره رسانه ها و انواع هجمه ها و تحریم ها و نفوذ در حکومت اسلامی تلاش کردند تا ملت های جهان از مزیت های حکومت اسلامی مطلع نشوند لیکن عظمت اسلام و تشیع در جهان آشکار شده و ملت ها به حقیقت و کارآمدی حکومت اسلامی واقف شدند.

در راستای همان هجمه ها، فردی با درجه استادی دانشگاه مدعی شده تحریم ها و هجمه ها بر علیه حکومت اسلامی ایران بعلت اراده نابودی اسراییل است در غیر اینصورت سایر کشورهای دارای حکومت اسلامی و دارای سلاح هسته ای بعلت اینکه اراده نابودی اسراییل را ندارند هرگز مورد هجمه و تحریم قرار نداشتند.

بنابراین با حذف اراده نابودی اسراییل قدرت های مادی هرگز حکومت اسلامی ایران را تحریم و مورد هجمه قرار نداده بود. این نیز نوعی هجمه بر علیه حکومت اسلامی و منحرف کردن اذهان عمومی از اهداف متعالی حکومت اسلامی است فلذا لازم است برخورد جدی با اینگونه یاوه گویان همچون برخورد جدی با دشمنان حاکمیت اسلامی ایران باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi