شناسه خبر : 107677
یکشنبه 01 بهمن 1402 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نشست با ۲۰ خانواده شهید دفاع مقدس و مدافع حرم با عنوان محفل اسوه‌های صبر و استقامت

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری نشست با ۲۰ خانواده شهید دفاع مقدس و مدافع حرم با عنوان محفل اسوه‌های صبر و استقامت در حسینیه‌های شهید یا منزل یکی از شهدا خبر داد.
 
برگزاری نشست با ۲۰ خانواده شهید دفاع مقدس و مدافع حرم با عنوان محفل اسوه‌های صبر و استقامت
به گزارش ایثار، اصحاب کریمی با اشاره به عملکرد اداره‌کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت:  با توجه به دستور ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اهتمام ویژه به منظور دیدار چهره به چهره با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در جهت حل مشکلات ایشان اقدامات صورت گرفته، حضور هفتگی در تمامی مناطق تابعه و دیدار با جامعه هدف تحت پوشش و مهاجر روزهای سه‌شنبه انجام شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: نشست با ۲۰ خانواده شهید اعم از دفاع مقدس و مدافع حرم با عنوان محفل اسوه‌های صبر و استقامت در حسینیه‌های شهید یا منزل یکی از شهدا در جهت رفع مشکلات جامعه هدف که  برخی مقامات محترم ستادی و روسای دستگاه‌های اجرایی در این محفل حضور دارند و حضور هفتگی در گلزار شهدای بهشت زهرا تهران و دیدار با جامعه هدف روزهای پنجشنبه از صبح تا بعدازظهر انجام شد.
کریمی با اشاره به حضور هفتگی در منازل جانبازان معزز و دیدار با ایشان روزهای جمعه خاطر‌نشان‌کرد: به منظور تکریم و تجلیل جامعه ایثارگری و نظر به تمایل و درخواست برخی از جامعه هدف در خصوص دیدار مدیرکل در در دفتر ریاست بنیاد استان و مناطق تابعه، نسبت به دیدار این عزیران در دفتر مدیرکل و مناطق تابعه با قرار قبلی اقدام صورت می‌پذیرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi