شناسه خبر : 107699
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در راستای طرح سپاس با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار و سرکشی کرد.
 
دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان

به گزارش «ایثار»، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده‌های معظم شهید «سعید یارمحمدیان» و جانبار سرافراز «سیدکریم اکبرزاده» دیدار و از آنها سرکشی کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدارها که به همراه سلطان زاده، معاون مددکاری بنیاد شهید استان انجام شد، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.
وی گریزی به پیگیری حل مساله اشتغال و مسکن برای جامعه ایثارگران استان زد و افزود: با توجه به اینکه 19 درصد جمعیت استان را ایثارگران تشکیل می‌دهند، رسیدگی به وضعیت اشتغال و تامین مسکن جامعه ایثارگران(خانواده‌های شهدا، رزمندگان ، آزادگان و جانبازان) ۲ اولویت مهم بنیاد شهید است.
شهید «سعید یارمحمدیان» در مردادماه سال 1362 در عملیات والفجر 3 به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi