شناسه خبر : 107702
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب «شهید اسدالله حقی» رونمایی می‌شود

فاش نیوز - مراسم رونمایی از کتاب «شهید اسدالله حقی» سه‌شنبه با حضور طهورا دهقانی نویسنده کتاب و مسئولین کشوری و جوانان دهه هشتادی اهل قلم، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کتاب «شهید اسدالله حقی» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب «شهید اسدالله حقی» سه‌شنبه با حضور طهورا دهقانی نویسنده کتاب و مسئولین کشوری و جوانان دهه هشتادی اهل قلم، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

«اسدالله حقی» سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی در حالی که تنها ۱۵ سال داشت، داوطلب شرکت در جبهه‌ شد. اما نگذاشتند به جبهه برود چرا که هم سنش کم بود هم ۳ برادر دیگرش در جبهه بودند. اما او توانست پای خود را به جبهه باز کند و سرانجام ۳ سال بعد، ۳ بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

مراسم رو نمایی از کتاب ««شهید اسدالله حقی» ساعت ۳ تا ۵ عصر سه‌شنبه،۳ بهمن‌ماه، همزمان با سالروز شهادت او، در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطراتی از شهید اسدالله حقی از زبان همرزمان، فرمانده و خانواده‌اش است که توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، مراسم رونمایی از کتاب  به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و کانون جوانان هنر گستر فردای طهران و با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانم طهورا دهقانی نویسنده کتاب از ساعت  ۱۵ الی  ۱۷ در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi