شناسه خبر : 107742
سه شنبه 03 بهمن 1402 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز تهرانی نخاعی از گردن آسمانی شد

"حاج کاظم مقدسی" جانباز نخاعی گردنی و از پیشکسوتان دفاع مقدس، پس از سال ها مجاهدت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آغازین ساعات بامداد امروز سه شنبه سوم بهمن خلعت زیبای شهادت را پوشید و...

فاش نیوز - جانباز 70 درصد قطع نخاع از گردن" کاظم مقدس" شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

"حاج کاظم مفدسی" جانباز 70 درصد نخاعی از ناحیه گردن و از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس، سرانجام پس از سالها مجاهدت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آغازین ساعات بامداد امروز سه شنبه سوم بهمن ماه خلعت زیبای شهادت را پوشید و آسمانی شد.

شهید حاج کاظم مقدسی که علی رغم وضعیت خاص جسمانی و کم کاری دستانش، سالها در امر ورزش و فعالیت های اجتماعی و خیریه ای فعال بود و بشدت خانواده دوست و با دوستان ، جانبازان و نزدیکانش مهربان بود از اعضای پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بشمار میرفت.

وی اوایل پاییز سالجاری به دلیل مشکلات ریوی در یکی از بیمارستان های تهران بستری گردید و با وخامت حالش در بخش ویژه ICU تحت درمان قرار گرفت ولی متاسفانه تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و این پاسدار ارزشهای دینی، ملی و انقلابی به شهادت رسید.

فاش نیوز ضمن تبریک و تسلیت شهادت جانباز مقدسی به استحضار جانبازان و ایثارگران می رساند مراسم وداع با این شهید امشب(سه‌شنبه، سوم بهمن‌ماه) ساعت 21 در معراج شهدای تهران و با حضور خانواده، هم‌رزمان و دوستان جانباز و ایثارگرش برگزار می شود و مراسم تشییع و تدفین این جانباز شهیدِ سعید نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت (فاش نیوز) در سال 1395 گفت و گوی مفصلی با این جانباز گرانقدر انجام داده بود که لینک آن برای مطالعه کاربران در ذیل درج می گردد.

قسمت اول مصاحبه: دونده ای که با ویلچر از روی موانع زندگی می پرد!

قسمت دوم مصاحبه: ما بسیجی وار موانع را کنار می زنیم، اما سهم مسئولان چیست؟!

اینستاگرام
روحش شاد و قرین رحمت الهی باد
شهید حاج کاظم ، اسطوره ورزش من بود

هر موقع می خواستم بیام باشگاه بقیه الله کمی درد داشتم یا بیحال بودم بیاد وضعیت جانبازی ایشان می افتادم و از خودم خجالت می کشیدم و با قدرت بیشتری به باشگاه می آمدم
رفیق نیم راه خدا حافظ
روحت شاد حاج کاظم عزیز.
اخلاق محمدی و لبخندهای ملیح تو را در مسابقات بوچیای چند سال قبل از خاطرم نمی رود.
روحش شاد وقرین رحمت الهی باد
با سلام و عرض تسلیت خدمت جامعه ایثارگران ایران و همچنین خانواده محترم حاج کاظم مقدس در روز مرد ( مردان بی ادعا ) روز امام علی شیر خدا .به خانواده محترم این شهید تسلیت عرض می گویم شهادت مبارک ( یا حسین شهید )
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi