شناسه خبر : 107758
سه شنبه 03 بهمن 1402 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگترین ضربه مقاومت به اشغالگران از ابتدای «طوفان الاقصی»

به اعتراف رسانه‌های اسرائیلی: بیش از ۵۰ نظامی ارتش اسرائیل طی یک روز کشته شدند

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ما در برابر یک فاجعه بزرگ قرار داریم؛ تعداد کشته‌های ارتش در نبردهای امروز نوار غزه، از ۵۰ نفر فراتر ...

فاش نیوز - منابع عبری به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان متجاوز صهیونیست در خان‌یونس در عملیات کوبنده مقاومت اعتراف کردند.

بزرگترین ضربه مقاومت به اشغالگران از ابتدای «طوفان الاقصی»/ رسانه عبری: بیش از 50 نظامی ارتش اسرائیل طی یک روز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منابع عبری به کشته و زخمی شدن دست‌کم 20 افسر و نظامی رژیم صهیونیستی در خان‌یونس اعتراف کردند.

این منابع گفتند این نظامیان بر اثر انفجار دو ساختمان و فروریختن سومین ساختمانی که نظامیان صهیونیست در آن سنگر گرفته بودند، کشته و یا زخمی شدند.

سخنگوی سازمان موسوم به نجات اسرائیل اعتراف کرده است که 22 نظامی اسرائیل در خان‌یونس کشته و یا زخمی شده‌اند،
این در حالی است که رژیم صهیونیستی به‌شدت سیاست سانسور را درباره تلفات ارتش خود اعمال می‌کند و تلفات واقعی در این عملیات مقاومت بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده از سوی صهیونیست‌ها است.

اعتراف یک رسانه عبری: طی یک روز بیش از 50 نظامی ارتش اسرائیل کشته شدند.

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ما در برابر یک فاجعه بزرگ قرار داریم؛ تعداد کشته‌های ارتش در نبردهای امروز نوار غزه، از 50 نفر فراتر رفته است.

اینستاگرام
باسلام وعرض ادب
یک فیلم پخش شده از نظامیان صهیونیست کودک کش که توی خونه فلستینی های مظلوم وارد شده دارند دوچرخه بچه های معصوم را سوار میشوند ومسخره بازی میکنند اولش خندیدیم کمکم ساکت شدیم وبعدش بغض کردیم طنز تلخی است که کودک کوشها با دوچرخه کوچک بچه ها بازی میکنند وبزمین میخورند ومیخندند بچه های معصوم زیر خروارها خاک دفن شده اند واین بی وجدان ها به بازی بسمت هم نارگیل پرت میکنند دقیقا مثل بچه میمون ها . کجاست آن بی وجود بایدن که به دروغ از سربریدن بچه های اسرائیل میگفت کجان سران بی رگ مرتجع عرب که این همه ظلم وستم ونسلکشی را میبینند ودم بر نمی آورند از آفریقای جنوبی صدای اعتراض بلند است این سران عرب دارند نگاه میکنند وهیچ حرفی نمیزنند دستمریزاد به مردم یمن خنجر شرافت زیبنده کمرشان است در عمل ثابت کردند که مسلمانند وحضرت محمد (ص) از تبار یمن است . این شعرهرشیشه گلرنگ عقیق یمنی نیست وصف الحال این روزهای مردان بی ادعای یمنی است .

هر مرد شتر دار اویس قرنی نیست*

هر شیشه ی گلرنگ عقیق یمنی نیست*

هر سنگ و گلی گوهر نایاب نگردد*

هر احمد و محمود رسول مدنی نیست*

بر مرده دلان پند مده خویش نیازار*

زیرا که ابوجهل مسلمان شدنی نیست*

با مرد خدا پنجه میفکن چو نمرود*

این جسم خلیل است که آتش زدنی نیست*

خشنود نشو دشمن اگر کرد محبت*

خندیدن جلاد ز شیرین سخنی نیست*
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi