شناسه خبر : 107776
چهارشنبه 04 بهمن 1402 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اطلاعیه بنیاد شهید درباره واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر

فاش نیوز - دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه بنیاد شهید درباره واردات خودرو برای جانبازان 50 درصد و بالاتر

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اطلاعیه شماره یک را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیر است:

«با توجه به برگزاری سلسله جلسات در خصوص نحوه اجرای فرآیند واردات خودرو برای جانبازان معزز ۵۰ درصد و بالاتر با هماهنگی وزارت صمت، تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱ـ به منظور انجام ثبت‌نام اولیه و انتخاب خودروهای وارداتی قابل عرضه توسط شرکت‌های واردکننده خودرو، سامانه  ثبت نام برای جانبازان مشمول از تاریخ ۴ بهمن‌ماه در دسترس خواهد بود.

۲ـ در مرحله اول برای جانبازان مشمول از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

۳ـ ثبت‌نام جانبازان در ۳ سطح جانبازی شامل جانبازان ۷۰ درصد ویژه با سقف ارزش‌ خودروی وارداتی تا ۳۵ هزار یورو و سایر جانبازان ۷۰ درصد با سقف ارزش ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد با سقف ارزش ۲۵ هزار یورو به ترتیب از تاریخ چهارم تا پنجم برای سطح یک و از تاریخ ششم تا هفتم  برای سطح دو و از تاریخ هشتم تا دهم بهمن‌ماه برای مشمولین سطح سه انجام می‌شود.

۴ـ ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه  به مدت ۳ روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد شد.

۵ـ بدیهی است انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو در سامانه به منزله واردات قطعی نبوده و مراحل بعدی از طریق مراجع ذی صلاح اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۶ـ آدرس سایت جهت انجام مرحله مقدماتی ثبت‌نام به شرح ذیل اعلام می‌شود.
 Janbazan.saleauto.ir

۷ـ جانبازان الزاماً در زمان بندی تعیین شده مجاز به ثبت نام در سامانه هستند.

شایان ذکر است درصورتیکه جانبازی بعد از تاریخ ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۱ (لازم الاجرا شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران) به هر نحوی از تسهیلات موضوع ماده ۴۵ ( خودرو داخلی و یا خارجی) بهرمند شده باشد، مشمول واردات خودرو نخواهد بود.

همچنین چنانچه در طی فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو مشخص شود جانباز مشمول از تسهیلات ماده ۴۵ استفاده کرده باشد، از لیست معرفی شده حذف خواهد شد.»

اینستاگرام
درطول جنگ همه دریک سنگرزندگی میکزدیم ودرتمام عملیاتها باهم به قلب دشمن یورش میبردیم خمپاره دشمن کنارمااصابت میکردترکش قدرت تشخیص نداشت به یکی جراحت بیشتری واردکنه وبه دیگری کمتر،به هرحال آن زمان همه دریک موقعیت بودیم وباهم مرگ رااحساس میکردیم
ولی متاسفانه بعدازجنگ بین ماخط کشی کردندهرچندما25میلیون تومان نداریم چه رسدبه 25هزاریورو، حالا بالای 50درصدیها چقدرحقوق دریافت میکنندکه این همه پول دارندتاماشین خارجی واردکننداشکال نداره اگرتونستیدبعداکمی به ماهم توجه کنید
پس از گذشت سی اندی سال از سالهای دفاع مقدس، و برابر قانون جامع ایثارگران ،به کسانی که ازجان ،مال،خانواده ی خود گذشتن،یک خودروی داخلی به کلیه ی جانبازان داده نشد!!!! طرح های مختلفی شاهدبودیم، برای مادران،برای جوانی جمعیت و..... ولی چرا تا حالا شرکت های خودرو ساز که عرفا، شرعا،وجدانن مدیون این مردان روزهای سخت هستن،داده نشد!!!! دولت مردمی چرا تاکنون یک طرحی،مثل طرحهای یادشده،به بچه های جبهه وجنگ اختصاص نداد،انتشار فرهنگ ایثار و شهادت جناب مدیر ومسئولی که میلیاردها بابتش بودجه میگیری وجواب هم نمیدهد، اینجا بهترین نشان برای قدردانی از مردان روزهای سخت ونشر عملی فرهنگ ایثار و شهادت هست که در ذهن جوانان ما نقش می بندد،،انها در بدترین روز ها و شرایط سخت به وظیفه ی خود لبیک گفتن،،شما هم مدیر و مسئول ، بعداز۳۵سال،وظیفه‌ی خودت رو انجام بده.یا حق
باسلام حتی دوستان قطع نخاع هم به خاطر مشکلات سایت نتوانسته اند ثبت نام کنند
وثانیا وثانیا نه بدار است ... سوز دل برخی در غالب دلسوزی برای مردم ( که اگر سر هزار نفر جدا کنند ککشون نمی پره)
دل ها بسوزد که این جماعت چند ملیارد سود می کنند و ما ملت بیچاره باید برویم کوییک ثبت نام کنيم
سلام، پیامک از طرف بنیاد اومده که ۶ام الی ۷ام بریم سایت برای ثبت نام و عدم ثبت نام به منزله انصراف از طرح هست. دیروز و امروز یعنی ۷ام رفتم سایت، خطا میده که زمان ثبت نام به اتمام رسیده است. لطفا پیگیری کنید.
با سلام
با سایتی که بسته شده چطور می توان ثبت نام کرد . از حالا بچه های فامیل نوبت گرفتند که یک عکس با ماشین گوگوری منگلی بگیرند.
الان مش رحمت پارکبان سر کوچه هم می داند و اومده از ما شیرینی می خواهد
25هزاریورو پول کمی نیست این عزیزان این همه پول ازکجاآوردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi