شناسه خبر : 107813
شنبه 07 بهمن 1402 , 08:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین نکوداشت«پدران آسمانی» در استان گلستان برگزار شد

فاش ئنیوز - آیین نکوداشت«پدران آسمانی» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این استان برگزار شد.
 
آیین نکوداشت«پدران آسمانی» در استان گلستان برگزار شد
به گزارش ایثار، محمدعلی طالع زاری در حاشیه مراسم ولادت حضرت علی (ع) که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، خانواده‌های شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی این انقلاب و ملت دانست گفت: اگر این سرمایه‌ها در جامعه حفظ شود بسیاری از ارزش‌های انقلاب در جامعه  شکوفا خواهد شد و جامعه، راه توسعه و پیشرفت را با سرعت وصف‌نشدنی طی خواهد کرد.
وی با اشاره به نقش ارزشمند پدران شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: نقش پدران شهدا در تربیت فرزندان ارزشمند و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت قابل‌تقدیر است.
مدیرکل بنیاد گلستان دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، به‌ویژه پدران شهدا را روحیه‌بخش دانست و گفت: این استان حدود چهار هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که اکنون پدران هزار و ۳۰۰ شهید در قید حیات هستند.
وی با بیان اینکه پدران شهدا، قهرمانان عصر ما محسوب می‌شوند ادامه داد: گرامی داشت یاد شهدا و تکریم از پدران عزیزشان به‌عنوان طلایه‌داران انقلاب اسلامی باید همیشه در دل‌ها جاری و ساری باشد و این فرهنگ به‌عنوان یک فرهنگ ارزشی باید در جامعه نهادینه و به نسل‌های آینده منتقل شود. وظیفه‌ داریم تا راه و منش شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با تأسی از مکتب و سیره این عزیزان سعادت خود را تضمین کنیم.
این مقام مسئول اظهار کرد: گرامی داشت یاد شهدا و تکریم از پدران عزیزشان به‌عنوان طلایه‌داران انقلاب اسلامی باید همیشه در دل‌ها جاری و ساری باشد و این فرهنگ به‌عنوان یک فرهنگ ارزشی باید در جامعه نهادینه و به نسل‌های آینده منتقل شود. وظیفه‌ داریم تا راه و منش شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با تأسی از مکتب و سیره این عزیزان سعادت خود را تضمین کنیم.
طالع‌زاری افزود: در کشور ما باید برگزاری یادواره‌ها و چنین مراسمی به سمت و سوی کارکرد آموزشی داشتن برود. در حوزه ایثار و شهادت و گسترش فرهنگ آن، تولیدات محتوایی مرتبط با رده‌های سنی مغفول مانده است.
این مراسم توسط تشکل‌های ایثارگری میعاد و پدران آسمانی برگزار شد و در پایان پدران معظم شهید استان کیک ولادت اولین پیشوای عالم حضرت علی (ع) به صورت نمادین برش زدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi